سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

چهار روز جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به پایان رسید

چهار روز جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به پایان رسید. باز هم مردم و باز هم موج خیرین و نوع‌دوستان دوست داشتنی. باز هم هیاهوی رنگ و شادی و امید در روزهای پایانی سال.
سالی که برای عده‌ای بد بود و برای عده‌ای خوب اما این چهار روز پایان خوش سال بود. صدها جوان داوطلب، غرفه دار آگاه بر مسئولیت اجتماعی و خیر ، مصداق بارز حول حالنا شدند و قلوب پاک هزاران هزار بهنامی به آبی بیکران گره خورد.


به شکرانه این حماسه مردمی، همدل و همراه دست به سوی آسمان دراز کرده و ان یکاد عشق را در فراز می‌کنیم.
شکر که هزینه دارو و درمان فراهم شد، شکر که در بضاعت خویش به امر امیر اطلاع رسانی و ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری پرداختیم و در ارتقای سبد سلامت جامعه کوشا بودیم.
شکر که در اوج شفافیت و نظم پاسخگوی پرسشگری مردم بودیم و شکر که تابلوی رضایت خیرین و مردم شریف ایران را در پایان این سال خورشیدی بر سردر موسسه کوبیدیم.


خدا را شکر که بهنامی بودیم و نامی بهین از خود بر جای گذاشتیم. پرچم آبی و آرامش بخش بهنام بر فراز قلب پاکتان افراشته و سایه لطف ایزدی بر سر همه بیماران مبتلا به سرطان، مانا و شفابخش باد.
از ستادبرگزاری جشنواره، همه داوطلبان و حامیان جشنواره نوروزی و حامی اصلی جشنواره شرکت زرین رویا با برند مای لیدی سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت همه در عرصه سلامت و پیشگیری گام های موثری برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید