سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کد نزن! نیک شارژ بخر.

کد نزن! نیک شارژ بخر.

«نیک شارژ» عنوان خدمت جدیدی از بانک سامان برای شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری است. بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور، به ازای هربار خرید شارژ مستقیم، 500 ریال به حساب موسسه خیریه بهنام دهش‌پور واریز می‌کند .

کمپین سامان - ایرانسلکمپین سامان- همراه اولکمپین سامان- رایتل

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، بر اساس توافق صورت‌ گرفته با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، در ازای هر بار خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن‌ همراه از خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، مبلغ 500ریال به‌عنوان کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان، به حساب موسسه خیریه بهنام دهش‌پور واریز می‌شود. بر اساس این گزارش، در خدمت جدید فروش شارژ مستقیم، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند فقط با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژ کنند و نيازی به واردكردن رمز 16 رقمی شارژ نیست.
این گزارش حاکی است، دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، منوی خرید شارژ و انتخاب گزینه شارژ مستقیم، با وارد کردن شماره 11 رقمی تلفن‌همراه و مبلغ موردنظر، شارژ دلخواه را خریداری کنند. لازم به ذکر است مبلغ اختصاص یافته به خیریه بهنام دهش‌پورتوسط بانک سامان تامین می‌شود و از این بابت هزینه اضافه‌ای از مشتریان دریافت نخواهد شد و خریداران شارژ فقط با هربار خرید شارژ، بانک سامان و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را در این کار خیر همراهی می‌کنند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات ‌بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 و یا با روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور با شماره 22208797 داخلی 146 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید