سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کودک و درخت آرزوها

کودک و درخت آرزوها

همزمان با تاسیس یونیسف به عنوان یکی از ارکان دائمی سازمان ملل در سال 1953، 8 اکتبر (17مهر) “به عنوان روز جهانی کودک” شناخته شد. روز جهانی کودک بهانه ای برای ورود به جهان کودکان است. کودکانی که برخی از آنها دنیای امروزشان با لبخند آمیخته با درد همراه شده است.

کودکان خالق عشق و محبت هستند. این هفته هم، همزمان با روز جهانی کودک همراه با اعضاء کتابخانه کودکان در شهر کتاب فرشته داستان گفتیم و کودکان ساعتی را به شادی گذراندند. در کنار این برنامه مثل همیشه، درخت آرزوها و کانتر اطلاع رسانی موسسه خیریه بهنام دهش پور در شهر کتاب فرشته برپا بود تا خانواده ها بتوانند از فعالیت های موسسه اطلاعات لازم را به دست آوردند. و همچنین قلک های رنگی طراحی شده توسط داوطلبان خیریه به چندین نفر داده شد. تا در هزینه دارو و درمان فرشته های کوچک بیمار سهیم شوند.

به مناسبت روز جهانی کودک، یک ساعت، فروشگاه توسط فرشته‌های كوچولوها اداره شد و شور و شعف خاصی به فروشگاه داده بود.

کودکان، چشم انتظار برآورده شدن آرزو‌های‌شان توسط فرشته‌های زمینی هستند. تمام خیرین و نیکوکاران گرامی می‌توانند با برآوردن این آرزوها تبدیل به فرشته‌های زمینی شوند و امید را در قلب‌های کوچک کودکان مبتلا به سرطان زنده نگه دارند. امید آنکه همه کودکان سرزمینمان سالم باشند و ما بتوانیم سلامتی را برایشان به ارمغان آوریم. ضمن تبریک این روز به همه کودکان دنیا، آرزوی سلامتی، شادی و بهبودی برای همه کودکان بیمار را از خداوند متعال خواستاریم.

شما نیکوکار عزیز نیز می توانید در برآورده کردن آرزوهای فرشته های کوچک موسسه خیریه بهنام دهش‌پور سهیم باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۳ کتاب‌خانه کودکان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید