سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش خدمات حمایتی در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۸

با حمایت شما خیرین و نیکوکاران و حامیان گرانقدر در نه ماهه سال ۱۳۹۸ توانستیم با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶۸،۵۰۶،۴۴۶،۰۲۳ ریال “تنها در بخش خدمات‌حمایتی”، در جهت حمایت از بیماران و خانواده آنها و در راستای ماموریت خود تأثیرگذار باشیم. این هزینه‌ها از طریق واحدهای درآمدزای موسسه شامل: تابلوهای یادبود، قلک، نگارخانه بهنام دهش پور، حامیان حقیقی و حقوقی، برگزاری مراسم مختلف و سهیم شدن شما خیرین و نیکوکاران تأمین شده است.
خدمات‌ حمایتی موسسه در بخش‌های مختلف، شامل پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، پرداخت کمک نقدی و اهدای اقلام غیر نقدی به بیماران، ارائه داروها و تجهیزات اهدایی به بیماران، ارائه کمک هزینه تحصیلی، خدمات توزیع تغذیه رایگان بین بیماران و همراهان در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای‌تجریش، خدمات اسکان به بیماران مراجعه کننده از شهرستان‌ها(در حال درمان در بیمارستان شهدای‌تجریش) در همراه‌سرا(نقاهتگاه) و حمایت از کودکان در قالب فعالیت‌های کتابخانه کودکان بوده‌است.
امید آنکه با همراهی بیشتر شما بتوانیم خدمات موسسه را گسترش داده و همواره با حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حفظ ارزش‌های انسانی، گام‌های مؤثری در جهت داشتن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان برداشته باشیم.


شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت موسسه با فعالیت‌های موسسه و نحوه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش موسسه، بیشتر آشنا شوید و جهت کسب اطلاعات بیشتر طی ساعات اداری(۸ تا ۱۶)درخصوص خدمات موسسه با شماره تماس ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی های ۱۰۵ ، ۱۰۸ ، ۱۱۴ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید