سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش خدمات حمایتی سال ۹۸

موسسه خیریه بهنام دهش پور از شما حامیان و همراهان صمیمی خود قدردان است که با حمایت و یاری شما توانستیم در سال ۱٣٩٨ با صرف هزینه ای بالغ بر ٩٣,۱۵۰,٨٨٧,۰٣۴ ریال تنها در بخش خدمات حمایتی و برای حمایت از بیماران و خانواده آنها و در راستای ماموریت خود تأثیرگذار باشیم. این هزینه‌ها از طریق واحدهای درآمدزای موسسه شامل: تابلوهای یادبود، قلک، نگارخانه بهنام دهش پور، حامیان حقیقی و حقوقی، برگزاری مراسم مختلف و سهیم شدن شما خیرین و نیکوکاران تأمین شده است.
خدمات حمایتی موسسه در بخش‌های مختلف، شامل پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، پرداخت کمک نقدی و غیرنقدی به بیماران (هزینه‌های جانبی)، تأمین و ارائه داروهای اهدایی به بیماران، ارائه کمک هزینه تحصیلی، خدمات توزیع تغذیه رایگان بین بیماران و همراهان در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش، خدمات اسکان و تغذیه بیماران مراجعه کننده از شهرستان(در حال درمان در بیمارستان شهدای تجریش) در همراه‌سرا (نقاهتگاه) و حمایت از کودکان در قالب فعالیت‌های کتابخانه کودکان هزینه می شود.


امیدمان این است که با همراهی بیشتر شما حامیان، بتوانیم خدمات موسسه را گسترش داده و همواره با حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حفظ ارزش‌های انسانی، گام‌های مؤثری در جهت داشتن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان برداریم.
شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت موسسه با فعالیت‌های موسسه و نحوه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش موسسه، بیشتر آشنا شوید و جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات موسسه طی ساعات اداری(٨تا ۱۶) با شماره ۰٢۱٩۱۰۰٩٩۰۰ داخلی های ۱۰۵ ، ۱۰٨ ، ۱۱۴ و ۱٢٧ تماس حاصل نمایید.
میزان همراهی شما هر چند اندک ما را در این مسیر مصمم تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید