سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش خدمات حمایتی در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸

با حمایت شما خیرین، نیکوکاران و حامیان گرانقدر در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ نیز همچون سالهای گذشته توانستیم در بخش خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور حمایتگر بیماران مبتلا به سرطان باشیم.

واحد های مددکاری موسسه مستقر در شعبه تجریش و بیمارستان امام حسین(ع) طی این ۶ ماه پذیرای حدود ۷۵۰۰ مورد/مراجعه از تهران و سایر شهرستان های مختلف بوده است.

اسلاید دوم این پست، نشان دهنده تعداد مراجعان بر حسب محل درمان آنها می باشد که به تفکیک و برحسب میزان کمک مالی صورت گرفته شده به مددجویان مرتب شده است.(ارقام فوق با توجه به گزارشات واحد مددکاری ارائه شده است.) ما همواره برآنیم تا بتوانیم این خدمات را با مشارکت شما بزرگواران بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، مذهب و سن، نوع و مرحله بیماری سرطان در اختیار مددجویان قرار دهیم.
امید آنکه با همراهی بیشتر شما بتوانیم خدمات موسسه را گسترش داده و همواره با حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حفظ ارزش‌های انسانی، گام‌های مؤثری در جهت داشتن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان برداشته باشیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات موسسه می توانید طی ساعات اداری(۸ تا ۱۶) با شماره تماس ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی های ۱۰۵ ، ۱۰۸ ، ۱۱۴ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید