سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش نه ماهه سال ۱۳۹۷ خدمات حمایتی

نیکوکار گرامی

با حمایت شما خیرین و نیکوکاران و حامیان گرانقدر در نه ماهه اول سال ۱۳۹۷ در بخش خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پورتوانستیم از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنیم. ما همواره برآنیم تا بتوانیم این خدمات را با مشارکت شما بزرگواران بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، مذهب و سن، نوع و مرحله بیماری سرطان در اختیار مددجویان قرار دهیم.

خدمات حمایتی موسسه در بخش‌های مختلف، شامل پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، پرداخت کمک نقدی و غیرنقدی به بیماران (هزینه‌های جانبی)، تأمین و ارائه داروهای اهدایی به بیماران، ارائه کمک هزینه تحصیلی، خدمات توزیع تغذیه رایگان بین بیماران و همراهان در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش، خدمات اسکان و تغذیه بیماران مراجعه کننده از شهرستان(در حال درمان در بیمارستان شهدای تجریش)در همراه‌سرا (نقاهتگاه) و حمایت از کودکان در قالب فعالیت‌های کتابخانه کودکان بوده است.

به کمک خیرین و نیکوکاران بزرگوار در نه ماهه اول سال۱۳۹۷  توانستیم با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰,۶۷۲,۴۱۸,۶۷۳ ریال تنها در بخش خدمات حمایتی و در جهت حمایت از بیماران و خانواده آنها و در راستای ماموریت خود تأثیرگذار باشیم. این هزینه‌ها از طریق واحدهای درآمدزای موسسه شامل: تابلوهای یادبود، قلک، حامیان حقیقی و حقوقی،  طرح ها و برنامه های در آمدزا، نگارخانه بهنام دهش پور و سهیم شدن شما خیرین و نیکوکاران تأمین گردیده است.

امید آنکه با همراهی بیشتر شما بتوانیم خدمات موسسه را گسترش داده و همواره با حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حفظ ارزش‌های انسانی، گام‌های مؤثری در جهت داشتن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان برداشته باشیم.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت موسسه با فعالیت‌های موسسه و نحوه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش موسسه، بیشتر آشنا شوید و جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات موسسه با شماره تماس ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی های  105 ، ۱۰۸ ، ۱۱۴ و ۱۲۷ طی ساعات اداری(۸ تا ۱۶)تماس حاصل نمایید.

میزان همراهی شما هر چند اندک ما را در این مسیر مصمم¬تر خواهد کرد.

***********

چگونه می توانم از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنم:

پرداخت از طریق وب سایت موسسه:

https://behnamcharity.org.ir

***********

پرداخت از طریق اپلیکیشن موسسه:

https://behnamcharity.org.ir/app

***********

پرداخت از طریق کد تلفن همراه : #۱۸*۷*۷۳۳*

***********

شماره کارت بانک ملی جهت واریز کمک های نقدی: ۲۴۷۰-۹۹۵۱-۹۹۱۱-۶۰۳۷

شماره حساب موسسه:  0104660912005

به نام موسسه خیریه بهنام دهش پور

***********

در صورت تمایل به داشتن قلک های بهنام در منزل و یا محل کار خود کافی است با شماره ۹۱۰۰۹۹۰۰ – ۷۵۴۰۹

(داخلی۲۲۲ و ۲۲۳ و ۲۲۱ ) تماس حاصل  نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید