سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش روز نخست جشنواره نوروزی حضور آبی بهنام در آیین افتتاحیه

جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور پس از هفته ها تلاش از سوی جمع قابل توجهی از داوطلبان، پرسنل کوشا و خیرین به سرانجام رسید و کلید خورد.
فراهم آوردن شرایط و مدیریت همه ابعاد این جشنواره در بخش های مختلف اعم از تدارکات، تعامل با حامیان مالی، امور غرفه داران، اطلاع رسانی و روابط عمومی، امور مالی، برگزاری کمپین‌های مختلف و جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مختلف همچنین مخاطب شناسی نیاز به زمان و نیروی انسانی گسترده و متخصص داشت که به لطف خداوند و نیروی مجهز به عشق و امید، در بالاترین سطح ممکن صورت گرفت و طبق برنامه ریزی انجام شده، منظم و دقیق کلید خورد.

سه شنبه ای که جوانان بهنامی منتظرش بودند فرا رسید و مجموعه تلاش بار دیگر در آستانه تحویل سال نو میعادگاه خیرین و نیک اندیشان ایران شد. مانند هر سال منتظر قدوم آبی و مبارک خیرین و بزرگوارانی هستیم که بهنامی بودن برایشان معیاری شگرف است در عرصه انسانیت. مجموعه تلاش بار دیگر همان معبد آبی دوست داشتنی شد که هزاران انسان نوع دوست و دیگرخواه آن را در روزهای پایانی سال، مرکز توجه خود قرار داده و سفیر عشق و امید موسسه خیریه بهنام دهش پور می شوند.
روز اول جشنواره همیشه برای داوطلبان متعدد و تلاشگر موسسه، روز مهمی است، یک شروع تازه که گویا تقویم بهنامی این جمع آبی را شکل داده است و تحویل سال این جوانان در چنین روزی، رقم می خورد. این عید بزرگ برای بهنامی‌ها مبارک است و مبارک باد.
آیین افتتاحیه نیز در مراسمی باشکوه برگزار شد و مادر عزیز صدها بهنامی، خانم دهش پور پشت تریبون ایستاد و با صدایی که برای ما در حکم تداوم عشق و مهربانی است، بار دیگر از همه تقدیر و تشکر کرد، از پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان نیز گزارشی مبسوط و خوشحال کننده ارایه شد و علیرضا رفیعی از نیروهای قدیمی و داوطلبان کوشا و با تجربه موسسه، درباره نقش مهم داوطلب، فرهنگ داوطلبی و اهمیت این کلمه مهم در سازمانهای مردم نهاد و خیریه ها سخنرانی کرد.

مثل همیشه بهنام عزیز هم در سالن حضور داشت و صدای آبی بیکرانش را همگی شنیدیم، صدای امید، صدای زیبای آسمانی انسانیت و چهره ای روشن و دوست داشتنی که از امروز تا روز جمع آوری در کنار همه داوطلبان، همه خیرین و همه غرفه داران حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید