سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

افتتاح بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان امام حسین (ع)

روز پنجشنبه، سوم مهرماه ١٣٩٣، بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان امام حسین(ع) با کمک خیرین موسسه خیریه بهنام دهش پور افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور خیرین این پروژه و جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی و بیمارستان امام حسین(ع) برگزار شد، دکتر طباطبایی ریاست بیمارستان امام حسین(ع)، دکتر شیبانی رییس بخش آنکولوژی بیمارستان امام حسین(ع)، خانم شهلا دهش پور عضو هیات مدیره و هیات امنا موسسه خیریه بهنام دهش پور، آقای صالحی به نمایندگی از خیرین این پروژه و دکتر پیوندی ریاست دانشگاه شهید بهشتی دقایقی برای مدعوین به سخنرانی پرداختند.

در ادامه این مراسم از آقای صالحی بعنوان نماینده ٢٠٠ خیر این پروژه و آقای مهندس حمیدی بعنوان نماینده بخش اجرایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در انتهای این مراسم با حضور کلیه مدعوین و ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی، بخش شیمی درمانی سرپایی بصورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه تجهیز و بازسازی بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان امام حسین(ع)، در راستای رسالت سازمانی موسسه خیریه بهنام دهش پور، در خصوص تجهیز بیمارستان های دانشگاهی و با هدف ارائه خدمات پزشکی در سطح استاندارد به حدود ١٠٠ بیمار در روز تعریف و اجرا شد. در این پروژه بیش از ٢٠٠ حامی نیک اندیش هزینه ای بالغ بر ٤ میلیارد ریال را جهت بازسازی و تجهیز این بخش تامین نمودند.

شیمی درمانی سرپایی

شیمی درمانی سرپایی

شیمی درمانی سرپایی

شیمی درمانی سرپایی

 شیمی درمانی سرپایی

شیمی درمانی سرپایی

شیمی درمانی سرپایی

دیدگاهتان را بنویسید