سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهدای لباس گرم

اهدای لباس گرم

اینجا همه چیزش متفاوت است حتی کتاب خانه‌اش که نه تنها کودکان بیمار در آن کتاب می‌خوانند بلکه با خاله‌های مهربان کتاب خانه، بازی می‌کنند، حرف می‌زنند و درد و دل می‌کنند و از نیاز‌هایشان می‌گویند؛ این روز‌ها که هوا به سمت سرد شدن می‌رود و بارش برف و باران و تصور برف بازی و ساختن ادم برفی برای خیلی از ما ادم‌ها لذت بخش است؛ این کتاب خانه متفاوت به همت خیرین از ابتدای آبان ماه خرید و توزیع انواع پوشاک گرم برای ۱۲۰ کودک و نوجوان را شروع کرده است تا لذت برف بازی و فصل سرما را به کودکان تحت پوشش خود نیز هدیه کند.

این اقدام هر ساله از طریق اهدا مستقیم لباس توسط خیرین و یا خرید لباس از فروشگاه‌های همکار باتوجه به نیازهای شناسایی شده صورت می‌گیرد. امسال تاکنون هزینه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال جهت خرید تعداد ۱۲۰ دست پوشاک زمستانی شامل: کاپشن، پالتو، پلیور و سایر البسه مورد نیاز صورت گرفته است. این اقلام با مراجعه کودکان در کتاب خانه کودکان خیریه بهنام دهش‌پور به آن‌ها اهدا می‌شود.

برای ارتباط و اطلاع بیشتر از فعالیت‌ها و یا مشارکت در برنامه‌های آینده کتاب خانه کودکان خیریه بهنام دهش‌پور می‌توانید با شماره ۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید