سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهدای لوازم التحریر

به رسم همه ساله و در استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس، واحد کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش پور طی شهریور و مهر 1394 اقدام به توزیع و اهدای 236 بسته نوشت افزار به کودکان و نوجوانان تحت پوشش این کتابخانه شامل 107 دختر و 129 پسر نمود.

کتابخانه کودکان این اقدام را با هدف ایجاد شور و شوق و انگیزه برای استقبال از سال تحصیلی جدید در بین کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطان و بهبود یافته به صورت سالیانه انجام میدهد. این اقدام شامل فعالیتهای مختلفی همچون: نیازسنجی، هماهنگی، برنامه ریزی، خرید لوازم التحریر و نوشت افزار، بسته بندی و توزیع آن بود که طی مدت دوماه و از ابتدای شهریور تا پایان مهر ماه به طول انجامید.

لازم به توضیح است میزان بسته های لوازم التحریر اهدایی سال 1394 دارای 18 درصد رشد به نسبت سال گذشته بوده است. هر بسته نوشت افزار شامل: کوله پشتی، انواع دفتر یادداشت، جامدادی، انواع مداد و مداد رنگی و سایر لوازم التحریر براساس سن و سطح تحصیلی دانش آموزان بوده است.

همچنین در این اقدام تعداد 16 بسته نوشت افزار براساس درخواست و از طریق هماهنگی با خیریه کومش (استان سمنان، شهر سمنان) و تعدادی لوازم التحریر طبق روال سالانه برای خیریه صاحب الزمان واقع در (استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان) نیز ارسال گردیده است.

به مانند همیشه در این اقدام نیز داوطلبان و حامیان همیشگی این واحد سهم بزرگی در نقش بستن لبخند و کمک به تقویت انگیزه تحصیلی در بین کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطان داشتند.

لازم به توضیح است واحد کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش پور از ابتدای سال 1394 تاکنون تعداد 350 کودک و نوجوان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. موسسه خیریه بهنام دهش پور از شرکتهای کنکو، لِگنور، ماپد، آزاده، ایده آل، فکتیس و نهال که با اهدای بخشی از لوازم موردنیاز ما را در تحقق این هدف یاری نمودند، تشکر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید