سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود.

جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در روزهاي 26 تا 29 بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره که در بیست سال گذشته با همکاری و همت حامیان این موسسه برگزار شده است، امسال نیز با همکاری20 شرکت حامی خود، در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش میزبان همراهان و همیاران و مردم نوعدوست ايران است.
در این جشنواره بیش از١٢٠ غرفه با ارائه محصولات متنوع در برپايي هر چه بهتر اين رويداد مشاركت مي‌كنند. موسسه خیریه بهنام دهش‌پور جشنواره نوروزی 1396 را امسال با شعار «جهان بدون سرطان» و با پیام سلامتی و امید برای همه بیماران برگزار می‌کند. هم‌چنین بليط‌های امسال ازشماره ١ تا ١٠٠ این جشنواره با پايه قيمت 50000 تومان همت عالي به فروش مي‌رسد.
گفتنی است جشنواره‌های موسسه که برای اولین بار به همت بهنام دهش‌پور برگزار شد در سال‌های پس از حیات او به منظور تامین هزینه دارو و درمان هزاران بیمار مبتلا به سرطان برگزار شد و تاکنون ادامه یافته است. هم‌چنین تمام عواید حاصل از این جشنواره صرف تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان مي‌شود.

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند از ساعت 10 تا 21 روزهای 26 تا 29 بهمن به مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی مراجعه کنند. منتظر حضور گرم شما هستیم در جشنواره نوروزی و حمایت از این حرکت خیرخواهانه.

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود.

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود.

جشنواره نوروزی 1396 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید