سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن روز جهانی کودک

جشن روز جهانی کودک

همزمان با روز جهانی کودک در روز شنبه 17 مهرماه با همراهی اعضا و داوطلبان مهربان کتاب‌خانه کودکان موسسه،  جشنی کوچک اما شاد و پرانرژی برای کودکان بخش هماتولوژی اطفال بیمارستان شهدا برگزار شد. این برنامه از ساعت 11 تا 14 و با حضور 15 کودک بستری در بخش هماتولوژی و اعضای خانواده آنها ادامه داشت. از آنجا که روز جهانی کودک امسال با فرارسیدن ماه محرم همزمان بود، این برنامه بدون اجرای موسیقی برگزار شد، اما داوطلبان‌همیشه‌همراه‌کتاب‌خانه کودکان با اجرای تئاتر تلاش کردند ساعاتی شاد و به دور از فکر بیماری برای آنها رقم بزنند.

در ادامه کودکان با همراهی داوطلبان پانتومیم اجرا کردند و شاد بودند و خندیدند. لبخندهایی که شاید گاهی با تلخی همراه باشد اما امید به زندگی و بهبود در آن پر رنگ‌تر است. جشن امسال به مناسبت روز جهانی کودک با خوردن کیک و تقدیم هدیه های رنگارنگ به کودکان پایان یافت.

جشن روز جهانی کودک

در بخش کوچک هماتولوژی اطفال همیشه بهانه ای برای حضور درکنار کودکان بیمار وجود دارد. از برپایی جشن تولدهای ساده و کوچک تا گردهمایی های برزگ تر به مناسبت های مختلف آنچه مهم است انتقال این پیام است که ما در کنار کودکان بیمار هستیم تا در سپری کردن دوره درمان خود لحظه ای احساس تنهایی و نا امیدی نکنند.

جشن روز جهانی کودک

شادی و امید حق همه این کودکان است و ما برای تداوم حضور در این مسیر با تمام توانمان ایستاده ایم.جشن روز جهانی کودک

شما نیز می توانید برای اطلاع از اقدامات و فعالیت‌های موسسه در حوزه کودکان با واحد کتاب‌خانه کودکان با شماره تلفن 3-22718082 داخلی 103در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید