سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن شب چله ۱۳۹۷

خدایا تو برکارخیرم بدار

امسال یلدایمان را با صدا و قلب شما داوطلبان همراه جشن گرفتیم و حضور گرم و پر مهرتان گرما بخش محفلمان شد و هنرتان مایه شادی میهمانانمان.

همراه سرا(نقاهتگاه)

هفته گذشته در نقاهتگاه(همراه سرا) به پیشواز یلدا رفتیم. به بهانه شب یلدا داوطلبان قدیمی نقاهتگاه به دیدار بیماران و همراهانشان رفتند تا شبی خاطره انگیز را در کنار این عزیزان که چند صباحی مهمان این خانه هسنتد، رقم بزنند و آغاز فصلی نورانی و پر امید را در زندگی به یکدیگر نوید دهند.

این مراسم با خواندن دعای توسل شروع شد و در ادامه یکی از داوطلبان نقاهتگاه،داستان هایی از شاهنامه را برای حاضرین روایت کرد.گروه موسیقی می نواخت و آرزوی خیر و برکت و دعای سلامتی برای همه بیماران طنین انداز محفل یلدایمان شد.

بخش اطفال بیمارستان شهدای تجریش

دیروز بعدازظهر،در زمانی که همه مشغول تدارک شب یلدا بودند، در «بخش هماتولوژی کودکان»، شور و شادی و جشنی به پا بود.به همت کتابخانه کودکان، مراسم شب یلدا برای تمامی فرشته هایی که میهمان زودگذر بخش اطفال بیمارستان شهدای تجریش هستند، با حضور خانواده ها  و دوستانشان برگزار شد.دراین برنامه داوطلبان کتابخانه کودکان همراه با گروه موسیقی، شعرخوانی و بازی های گروهی ساعات شادی را برای این فرشته‌ها رقم زدند. جشن شب یلدا در این بخش با خوردن کیک و آجیل و تقدیم هدیه های رنگارنگ به کودکان پایان یافت.

بخش آنکولوژی و رادیوتراپی و سالن آمفی تئاتر موسسه

در بخش آنکولوژی و رادیوتراپی بیماران شهدای تجریش به پیشواز یلدا رفتیم. با همراهی «بنیاد فردوسی» و گروه «همسرایان امید» در سالن آمفی تئاتر موسسه مراسم شب یلدا برگزار شد.

این مراسم با اجرای چندین تصنیف زیبا توسط بهبودیافتگان و همکاری و اجرای موسیقی شاد توسط گروه داوطلبان و شاهنامه خوانی و حافظ خوانی انجام شد

همچنین در کنار برگزاری این مراسم در سالن آمفی تئاتر، بیماران بخش بستری که امکان حضور در این مراسم را نداشتند تنها نبودند. داوطلبان همراه به تمام اتاق های بستری رفتند و از نزدیک شب یلدا را به این عزیزان تبریک گفتند.

خانه دلهایتان گرم و پر نور باد

دیدگاهتان را بنویسید