سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دعوت به میهمانی افطار ۱۳۹۸ – رمضان ۱۴۴۰

موسسه خیریه بهنام دهش پور امسال نیز همچون سالهای گذشته، به یاری خدا و با همت حامیان و نیکوکاران، مراسم افطار سالیانه را برگزار می کند.

عواید حاصل از این مراسم که مقرر است جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در «تالار آینه مجموعه پارک رویال شریعتی» برگزار شود، صرف تامین بخشی از هزینه­های دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خواهد شد. همچنین به منظور حمایت از آسیب­دیدگان سیل نوروز ۹۸، تمام عواید حاصل از فروش بلیطهای ورودی مراسم افطار برای بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور در مناطق آسیب دیده از سیل اختصاص خواهد یافت.

محل برگزاری مراسم افطاری امسال در تالار آینه واقع در «مجموعه پاک رویال شریعتی» می باشد که این فضا و پذیرایی آن به صورت رایگان به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا شده است و مراتب قدردانی ویژه خود را همراه با آرزوی موفقیت روزافزون تقدیم مدیریت محترم مجموعه خوش نام پارک رویال تقدیم می­داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط ورودی مراسم افطار طی ساعات اداری (۸تا۱۶) با دفتر موسسه (۹۱۰۰۹۹۰۰داخلی ۱۰۱ یا ۱۱۴) تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید بلیط ورودی را به صورت اینترنتی نیز با لینک درج شده در پایین صفحه اصلی وب سایت موسسه تهیه نمایید.

از مولودی تا مراسم افطار

تاریخچه برگزاری مراسم افطار در موسسه خیریه بهنام دهش­پور قدمتی بیست ساله دارد.این مراسم در سالهای ابتدایی تاسیس موسسه یعنی سالهای ۷۵ به بعد به شکل مراسم مولودی­خوانی در منزل خانواده دهش­پور به صورت خصوصی برای بانوان همراه و آشنا با موسسه تازه تاسیس برگزار میشد. در پی استقبال همراهان و حامیان موسسه، این مراسم به صورت رسمی و گسترده تر با هدف تامین کمک هزینه درمان بیماران از ماه رمضان سال۱۳۸۴در باشگاه بانک سپه و در ادامه طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۷در تالار همایشهای امام علی واقع در مجموعه دانشگاه شهید بهشتی، باشگاه فرمانیه، باشگاه دیپلماتیک و تالار آجودانیه برگزار شد.

لیلی رضایی، مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش پور، مراسم افطار و جشنواره نوروزی را دو نماد بارز از فعالیتهای تامین منابع مالی موسسه و معرفی کننده خدمات و اهداف موسسه به جامعه عنوان می کند. کمکهای فردی و گروهی مانند جویبارهای روان هستند و عواید این برنامه ها به طور کامل به درمان بیماران تحت پوشش موسسه تعلق می گیرد. به گفته خانم رضایی، هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر تامین بخشی از کمک هزینه دارو و درمان، فرصتی برای معرفی گسترده تر فعالیت ها و اقدامات موسسه و توسعه گسترده حمایتی خیرین و حامیان موسسه از بیماران تحت پوشش است.

شما نیز می‌توانید با اکرام و بخشش خود دستی باشید یاریگر بیماران مبتلا به سرطان و با خرید بلیط مراسم افطار امسال، در تحقق هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور و بیماران آسیب دیده از سیل، همراه و همیار ما باشید. دعای خیر بیماران بدرقه راهتان

دیدگاهتان را بنویسید