سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

روز جهانی خیریه

دنیایی بهتر با هم و به یاری هم

پنجم سپتامبر (۱۴ شهریورماه) به یاد مادرترزا از سوی سازمان ملل متحد به نام روزجهانی خیریه نامگذاری شده است.این روز بهانه ای است برای تجدید پیمان با همه فعالان اجتماعی در سازمانهای خیریه که با هم در مسیر ساختن جهانی بهتر برای همه انسانها تلاش می کنند.

سپاس از انسانهای نیک اندیشی که با هم دلی و هم فکری برای کمک به همنوعان می شتابند و با برانگیختن امید، در کاهش درد و سختی های آنان، سهمی دارند.

موسسه خیریه بهنام دهش پور طی بیش از دو دهه خدمت رسانی خود به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنها با حمایت مستمر حامیان و نیکوکاران و تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده مددکاری تلاش کرده است همواره در مسیر حمایت از این بیماران پیشگام باشد.

همچنین با تلاشهای مدیریت و حمایتهای هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش پور همواره پیشگام تشکیل و فعالیت شبکه های تخصصی مانند شبکه ملی تشکل های مردمی وموسسات خیریه حوزه سرطان ایران و شبکه ملی موسسات نیکوکاری وخیریه و شبکه ملی پیشگیری ازبیماریهای غیرواگیر بوده و تلاش خود را برای ایجاد همکاری های گروهی و هم افزایی موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد در سطح کشور به کار برده است.

اما هدف از این نامگذاری و اختصاص یک روز به این عنوان چیست؟

به احترام کارهای بزرگ و زیبایی که موسسات خیریه در طول سال انجام می‌دهند، سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت که در تقویم روزی را به عنوان «روز جهانی خیریه» نام‌گذاری نماید. ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه)، سالروز مرگ «مادر ترزا»، سمبل قابل احترامی از کار خیرخواهانه می باشد و انتخاب این روز مستقیماً به تلاش‌های خستگی ناپذیر او در امور خیریه و کمک به هم‌نوع اشاره دارد.هرساله در این روز مراسم و جشن‌های متعددی برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف آن‌ها آگاه‌سازی مردم نسبت به اهمیت انجام کار خیر و فرهنگ‌سازی برای انجام آن است.

در حقیقت قدرشناسی از خیرین، بنیادهای خیریه، سازمان های مردم نهاد با اهداف خیرخواهانه و نقش آنها در هموارسازی بحران ها و کاهش آلام افرادی که به هر طریق از مسیر طبیعی زندگی خود خارج شده اند، آن هم در سالروز درگذشت مادر ترزا، گرامیداشت حس نوع دوستی و تلاش های بشردوستانه از یک سو و تشویق سایر افراد جامعه به این نوع فعالیت ها از سوی دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید