سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش خدمات حمایتی در بهار۱۳۹۸

همراهان گرامی

با حمایت شما خیرین و نیکوکاران و حامیان گرانقدر در سه ماهه اول سال۱۳۹۸ در بخش خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پورتوانستیم از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنیم. ما همواره برآنیم تا بتوانیم این خدمات را با مشارکت شما بزرگواران بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، مذهب و سن، نوع و مرحله بیماری سرطان در اختیار مددجویان قرار دهیم.

خدمات حمایتی موسسه در بخش‌های مختلف، شامل پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، پرداخت کمک نقدی و غیرنقدی به بیماران (هزینه‌های جانبی)، تأمین و ارائه داروهای اهدایی به بیماران، ارائه کمک هزینه تحصیلی، خدمات توزیع تغذیه رایگان بین بیماران و همراهان در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و همچنین در محل جدید مددکاری، خدمات اسکان و تغذیه بیماران مراجعه کننده از شهرستان در همراه‌ سرا (در حال درمان در بیمارستان شهدای تجریش) و حمایت از کودکان در قالب فعالیت‌های کتابخانه کودکان بوده است. جزئیات خدمات ارائه شده در سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

تشکیل پرونده مددکاری: برای ۵۲۵ بیمار در مددکاری موسسه و پاسخگویی به ۳۶۰۴ مورد مراجعه.

کمک هزینه دارو و درمان: حمایت مستقیم از ۱۵۳۸ بیمار با ۲۵۲۵ مورد پرداخت کمک هزینه دارو و درمان.

داروهای اهدایی: تحویل داروهای اهدایی شما نیکوکاران به ۱۱۴ بیمار.

همراه سرا: بهره مندی ۲۵۷ بیمار(در کنار همراهان) از امکانات همراه سرای موسسه خیریه بهنام دهش پور به مدت ۲۵۷۲ نفر/شب اقامت


یاران بی بی گل (کمک هزینه تحصیلی): حمایت از ۳۹۴ دانش آموز و دانشجو( بیماران یا فرزندان بیماران مبتلا به سرطان) در قالب کمک هزینه تحصیلی.


تغذیه رایگان: بهره مندی ۵۰۰۴ بیمار/همراه از خدمات تغذیه رایگان در بخش رادیوتراپی-انکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و مراجعه کنندگان به دفتر جدید مددکاری

کتابخانه کودکان: بهره مندی ۱۴۳ کودک از خدمات کتابخانه کودکان و تحویل ۲۲ آرزو و هدیه به کودکان تحت پوشش موسسه.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت موسسه، بخش خدمات حمایتی با نحوه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش موسسه، بیشتر آشنا شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات حمایتی با شماره ۹۱۰۰۹۹۰۰ و ۷۵۴۰۹ داخلی‌های ۱۰۵، ۱۰۸، ۱۱۴ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.

چگونه می‌توانم از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کنم:

پرداخت از طریق وب سایت موسسه:

پرداخت از طریق اپلیکیشن موسسه:

پرداخت از طریق کد تلفن همراه : #۱۸*۷*۷۳۳*

شماره کارت بانکی به نام موسسه خیریه بهنام دهش‌پورجهت واریز کمک‌های نقدی:

۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۱-۲۴۷۰ بانک ملی

۶۱۰۴-۳۳۷۹-۰۴۲۸-۹۴۹۱ بانک ملت

در صورت تمایل به داشتن قلک‌های بهنام در منزل و یا محل کار خود کافی است طی ساعات اداری ۸ تا ۱۶ با شماره  ۹۱۰۰۹۹۰۰  و ۷۵۴۰۹ (داخلی های۲۲۱-۲۲۲-۲۲۳) تماس حاصل  نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید