سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سمیه مادری 34 ساله

سمیه مادری 34 ساله،سمیه مادری 34 ساله 2

سمیه مادری 34 ساله خانه دار، دارای دو فرزند محصل و مستاجر ساکن استان یزد از سال 1393 مبتلا به سرطان هوچکین می باشد و براساس تجویز پزشک معالج لازم است طی 6 دوره درمان و با فاصله 21 روزه اقدام به مصرف ۱۲ ویال دارویAdcetris نماید، هزینه هر دوره خرید دارو معادل 320 میلیون ریال می باشد.
سمیه و همسر او با هزینه شخصی، دریافت وام، حمایت موسسه خیریه بهنام دهش پور و سایر موسسات خیریه توانسته اند تاکنون بخشی از هزینه خرید و تزریق دارو خود را تامین کنند. ولی برای ادامه این مسیر نیازمند حمایت و همیاری شما نیکوکاران گرامی هستند.
این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه سومین دوره درمان گران قیمت و خارج از حمایت بیمه سمیه به ارزش 100 میلیون ریال به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت سمیه دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین می¬توانید در طول ساعات اداری (8 الی 15) با شماره تماس22718082 داخلی 105 یا 112 و یا با شماره سازمانی 09219565996 تماس حاصل نمایید.

ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

برای کمک به این بیمار اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید