سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در مرکز خرید پالادیوم با حمایت فروشگاه های روژا در روز 7 مهر ماه 1395 برگزار شد.

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

زنان در ايران، بيش‌تر از هر نوع دیگری از سرطان، به سرطان پستان مبتلا می‌شوند. تعداد موارد جدید در طول سی‌سال گذشته، سالانه افزایش یافته است. سرطان پستان از علل شايع مرگ و مير ناشی از سرطان در ايران است. سرطان پستان در مردان هم بروز میكند، ولی تعداد آن، ناچيز است.شناسایی و درمان زود هنگام سرطان پستان معمولاً از مرگ و مير جلوگيری میكند.

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور امسال یکی از اهداف خود را با شعار پیشگیری از سرطان دنبال می­کند.  مقوله  پیشگیری از سرطان مقوله‌ای است جهت کاهش خطر ابتلا به سرطان؛ با پیشگیری از سرطان، تعداد موارد جدید سرطان در جامعه کاهش مي‌يابد. موسسه خیریه بهنام دهش‌پور هر ماه با برگزاری یک کمپین در زمینه اطلاع‌رسانی از سرطان در یکی از مراکز خرید حضور پیدا می کند. موسسه، سه ماه گذشته خود را با اطلاع رسانی از سرطان پستان آغاز کرده است که این کمپین ها حمایت فروشگاه های روژا انجام شده است. در این برنامه‌ها، موسسه با برپایی کانترهای اطلاع رسانی تخصصی و با حضور پزشکان متخصص، کار اطلاع رسانی خود را انجام می دهد. پزشکان مستقر در این کانترها به سوالات تخصصی مردم پاسخ می دهند و در کنار پزشکان داوطلب، افرادی از روابط عمومی حضور دارند که ضمن معرفی موسسه از بانوان محترم ثبت نام به عمل می آورند و آنها را به جلسه خودآزمایی پستان دعوت می کنند. این جلسات در آمفی تتاتر موسسه توسط متخصصان این امر بعد از کمپین  برگزار می‌شود. امید داریم با ایجاد فضاهای اطلاع رسانی بتوانیم جامعه­ای آگاه تر و ایمن­تر داشته باشیم.

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

دیدگاهتان را بنویسید