سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سیستان و بلوچستان را تنها نگذاریم

در پی وقوع سیل از بارندگی های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور که به آب گرفتگی شدید و خسارت های عمرانی منجر شده، آسیب های زیادی به هموطنان عزیزمان دراین مناطق وارد شده است. امید است با کمک و همیاری سازمان های دولتی و غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد مرتبط، یاری رسانی به هموطنان و بازسازی مناطق آسیب دیده هرچه زودتر ممکن شود.

با توجه به حضور سازمان جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده به عنوان یک سازمان تخصصی در امداد رسانی، می توان به منظور کمک به هموطنان آسیب دیده در این استان از طریق روش های اعلام شده توسط هلال احمر اقدام نمود.
همچنین می توان آگاهانه و با شناخت سازمانهای مردم نهاد معتبر و شناخته شده ای که در حال فعالیت و کمک رسانی در این مناطق هستند و اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و یا غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنانمان کرده اند،به آسیب دیدگان کمک نمود.
موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای ماموریت خود این بار نیز به منظور همیاری با مردم آسیب‌دیده از سیل در این مناطق، تلاش می کند تا سهم خود را ایفا نماید و در حال بررسی اطلاعات و تلاش برای برقراری ارتباط با سازمان های مردم نهاد معتبر فعال در مناطق سیل زده (معرفی شده از طرف شبکه نیکوکاری و موسسات خیریه) و دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان است تا در صورت شناسایی افراد مبتلا به سرطان، از طریق این موسسات کمک رسانی ها در خصوص دارو درمان و هزینه های جانبی این بیماران صورت گیرد. اطلاعات متعاقبا اعلام خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تماس ۹۱۰۰۹۹۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ و ۱۰۸ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید