سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سپاس از حمایت و همراهی شما در مراسم افطار سال ۱۳۹۸

مراسم افطار و تامین منابع مالی موسسه خیریه بهنام دهش ­پور عصر جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ برابر با ۱۱ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ در تالار آینه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ برگزار شد. این مراسم خیریه به میزبانی و با تقبل تمام هزینه­ های برگزاری از سوی مدیریت و مالک محترم تالار آینه، به دعوت هیات مدیره و با تلاش کارکنان و داوطلبان موسسه، با حضور جمعی از حامیان و همراهان نیک اندیش موسسه خیریه بهنام دهش­ پور و با هدف تامین بخشی از هزینه ­های درمانی بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه برگزار شد. مراسم افطاری امسال شامل سه بخش: ارائه گزارش خدمات حمایتی موسسه در سال ۱۳۹۷، اجرای برنامه تامین منابع مالی و اجرای برنامه هنری توسط گروه وصل­‌یار بود.

بر اساس گزارش ارائه شده از خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش ­پور در سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۴۸۸ بیمار و مددجو توسط واحد مددکاری موسسه پذیرش و مورد حمایت قرار گرفتند. از مجموع کل بیماران تحت پوشش در سال گذشته، بنیاد خیریه بهنام آنتاریو (که درسال ٢٠١١ به همت اعضا و حامیان موسسه مقیم در شهر تورنتو تأسیس شده است) با کمک خود، هزینه درمان تعداد ۹۲ بیمار را تامین و سایر منابع نیز با مشارکت خیرین داخل ایران تامین شده است.

در پایان بخش اول، سرکار خانم لیلی رضایی، مدیر عامل موسسه گزارشی از برگزاری اولین بازارچه خیریه با حضور بهنام سیر شکل­ گیری و تاسیس موسسه خیریه بهنام دهش ­پور، روشهای تامین منابع مالی و تجهیزات موردنیاز بخش رادیوتراپی و انکولوژی در بیمارستان شهدای تجریش و همچنین حمایت و همکاری با سایر خیریه ­ها و موسسات مردم نهاد همکار و هم هدف در دیگر شهرهای ایران و انتقال تجربیات موسسه به آنها ارائه دادند و از پدر و مادر و خانواده بهنام برای حضور پررنگ و از همه حامیان و نیکوکاران همراه موسسه قدردانی کردند. خانم رضایی در ادامه با اشاره به این موضوع که طبق آمار وزارت بهداشت، سالانه ۱۵۰ هزار نفر به آمار مبتلایان به سرطان در کشور اضافه می ­شود بر لزوم توجه و اهمیت دادن همه افراد به عوامل خطرزا و هشدار دهنده سرطان تاکید کردند.

در بخش دوم با مشارکت حامیان نیکوکار، برنامه تامین منابع مالی به عنوان بخشی از کمک هزینه درمانی بیماران تحت پوشش در قالب تعهد حمایت ماهیانه از بیماران در ۲ بخش قبل و بعد از افطار برگزار شد و پایان بخش این مراسم خیریه، اجرای برنامه هنری توسط هنرمندان گروه وصل ­یار به سرپرستی آقای ابراهیم اثباتی و خوانندگی محمد ترکاشوند و همراهی اعضای داوطلب این گروه بود.

براساس سنت دیرین، مراسم افطار سالانه موسسه خیریه بهنام دهش ­پور با هدف تامین بخشی از هزینه دارو و درمان بیماران تحت پوشش موسسه با تعهد پرداخت این کمک هزینه از سوی نیکوکاران در طول سال آتی به رسم سالانه با حضور و همراهی نیکوکاران برگزار می­ شود. در این مراسم به دلیل بروز سیل در مناطقی از کشور و در راستای اهداف اختصاصی موسسه، درآمد حاصل از فروش بلیط ورودی به بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش و آسیب دیده از سیل اختصاص یافت.

صف طولانی حامیان شرکت­ کننده در این مراسم برای اهدای نقدی تعهدات و کمک­های خود پس از تکمیل فرم­های تقبل هزینه دارو و درمان ماهانه بیماران به روشنی گواهی است بر تحقق این هدف خیر و اثبات این واقعیت که راه و مسیری که بهنام عزیز در سال ۱۳۷۴ پایه گذاشت همچنان روشن است و ادامه دارد.

در پایان از سوی هیات مدیره و مدیریت موسسه خیریه بهنام دهش ­پور مراتب سپاس و قدردانی خود را حضور جناب آقای عبدالرضا کاشانی مالک و مدیریت محترم تالار آینه که تمام هزینه ­های این مراسم افطار خیریه را سخاوتمندانه بر عهده گرفتند و همه حامیان و همراهان همیشگی موسسه که با قدم­های خیر خود موسسه را در مسیر ماموریت و رسالت سازمانی یاری می ­کنند تقدیم می­ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید