سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نخستین مجمع سلامت استان تهران


نخستین مجمع سلامت استان تهران
، در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه به منظور افزایش همکاری‌های بین بخشی در حوزه سلامت و جلب مشارکت مردمی، با حضور استاندار، فرماندار، وزیر بهداشت و روسای سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم که در سالن همایش‌های رازی و با حضور بخش‌های مختلف درگیر در حوزه سلامت برپا شده بود، وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاندار تهران، امام جمعه موقت شهر تهران، معاون اجتماعی وزارت بهداشت و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد سخنرانی کردند. همه این سخنرانان از اهمیت مسئله سلامت به عنوان یک مسئله اجتماعی و نقش مردم به عنوان مشارکین اصلی حوزه سلامت سخن گفتند و «سلامت برای همه و همه برای سلامت» را که شعار امسال هفته سلامت نیز است، به عنوان چشم انداز این مراسم مورد تاکید قرار دادند.
نخستین مجمع سلامت استان تهران
در ادامه نشست در پنل تخصصی، «نقش و مشارکت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد» به عنوان کلیدی‌ترین ساختارهای حامی حوزه سلامت از سوی اعضا پنل و سخنرانان دعوت شده عنوان شد. در نمایشگاه جانبی این مراسم، کانتر اطلاع‌رسانی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور نیز با هدف آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات درمانی و حمایتی موسسه برپا بود و بروشورهای اطلاع رسانی و آموزشی موسسه نیز در میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.
نخستین مجمع سلامت استان تهران

دیدگاهتان را بنویسید