سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نشست سازمان اجتماعی وزارت کشور با موسسات مردم نهاد

روز سه شنبه ۱۳ خرداد، موسسه خیریه بهنام دهش پور در نشست هم‌اندیشی تدوین “طرح مجمع خیرین همیار توسعه اجتماعی کشور” به دعوت نمایندگان وزارت کشور، آقای دکتر رستم وندی رییس سازمان امور اجتماعی و خانم دکتر عابدینی سرپرست معاونت مشارکتهای اجتماعی وزارت کشور در محل وزارت کشور حضور یافت. در این نشست دیگر خیرین، موسسات مردم نهاد و شبکه های تخصصی مردمی در سطح ملی نیز شرکت داشتند.

هدف از تشکیل این نشست، اولویت قرار دادن محورهای آموزش، بهداشت و سلامت، ایجاد فرصت های شغلی در مناطق محروم و کم برخوردار، حمایت از کودکان آسیب دیده، تقویت بنیان خانواده در بستر تعامل، هم افزایی و همکاری دو جانبه با خیرین محترم کشور در چهارچوب تدوین “طرح مجمع خیرین همیار توسعه اجتماعی کشور” مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی با اتکا به ظرفیت موسسات خیریه و مردم نهاد در سال جاری بوده است.


تسهیل دسترسی به تشخیص و درمان استاندارد سرطان، از طریق شناسایی و به کارگیری ظرفیتهای بالقوه موجود در مراکز دانشگاهی درمان وکنترل سرطان و تبدیل آنها به شرایط مطلوب با هدف افزایش کیفیت و کمیت درمان همراه با کاهش هزینه های مرتبط با آن برای همه ذینفعان، از اهداف موسسه خیریه بهنام دهش پور است و امیدواریم شکل گیری این چهارچوب، کمکی به توزیع عادلانه خدمات در سطح کشور کند.


دیدگاهتان را بنویسید