سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه نقاشی رویا

آثار نقاشی «کتایون گیتی» در نگارخانه بهنام دهش پور به نمایش در می آید .

نمایشگاه نقاشی کتایون گیتی از روز جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. «رویا» نام نمایشگاه این هنرمند است که مجموعه ای از آثار نقاشی با تلفیقی از نگارگری ایرانی و نقاشی اروپایی است.

کتایون گیتی در مجموعه رویا با ترکیب پرتره و خطوط اسلیمی و ختایی و پرنده سعی در به تصویر کشیدن حالات و رویاهای عرفانی انسان دارد. او با استفاده از نقوش اسلیمی به دلیل پیچیدگی و در هم تنیدگی، حکایتی پر رمز و راز و مافوق مادی را پدید آورده و در به تصویر کشیدن رویاهای یک انسان از این عنصر نمادین در نگارگری ایرانی بهره برده است. به گفته این هنرمند، نقوش اسلیمی و ختایی و پرنده، نمادی از عشق الهی می باشد. این نقوش روح نواز و حرکت سیال نه فقط به لحاظ ظاهری زیباست بلکه عروج روحانی انسان را به سوی کمال به تصویر می کشد. وجود حیوانات درنده خو در کنار فرشته بر روی اسلیمی ها را می توان به کلنجار هر لحظه غرایز انسانی و حالات عرفانی تعبیر کرد که همچون کناف در هم پیچیده ای می مانند .

کتایون گیتی متولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته نقاشی از دانشگاه سوره و داری گواهینامه درجه دو هنری از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی است. او تاکنون در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

گشایش: جمعه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶-۲۰

بازدید از نمایشگاه: ۲۷ بهمن ماه تا ۱ اسفند ماه، ساعت ۱۱-۱۹ 

نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳.

شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

دیدگاهتان را بنویسید