سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

پیوند هنر و کار خیر

سپاس از نیت خیر و همت والای نیکوکاران

روز گذشته باز هم ثابت شد، هنر برتر از گوهر آمد پدید و هنرمند نیکوکار بابک رشوند با اهدای یکی از آثار ارزشمند خود از سری کتیبه، با تکنیک اکلریک و ورق طلا روی مقوا در قطع ۵۰ در ۷۰ سانتی متر، تولید شده در سال ۲۰۱۹ را به موسسه خیریه بهنام دهش پور برای حمایت از یکی از بیماران مبتلا به سرطان اهدا کردند.

Epigraph Series, Acrylic and Gold leaf on cardboard, 50 x 70 cm, 2019. http://www.babakrashvand.com

پس از اعلام فراخوان مجازی برای تامین بخشی از کمک هزینه تامین داروی گران قیمت و خارج از تعرفه بیمه برای مینا دختری ۲۵ ساله از تهران و مبتلا به سرطان لنفوم (هوچکین) در تاریخ ۹تیر۹۸ از طریق اپلیکیشن بهنام و وب سایت موسسه خیریه بهنام دهش پور، درهمان ساعات اولیه، جناب آقای بابک رشوند از خیرین و حامیان همیشگی موسسه ، این تابلو نقاشی خط را در این‌ مسیر به موسسه اهدا نمودند.

این بخشش ماندگار با خرید تابلوی اهدایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال توسط یکی از نیکوکاران هنردوست و همراهی ۷۱ نیکوکار تا امروز صبح منجر به تامین هزینه موردنیاز درمان مینا گردید.

تابلوی اهدایی مجدد توسط خریدار نیکوکار به موسسه اهدا گردید تا در مراسم شبی با بهنام برای تامین منابع مالی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان حراج و مجدد منشاء خیر گردد.

بدینوسیله از هنرمند گرامی، جناب آقای بابک رشوند برای این حمایت و اهدای داوطلبانه این اثر برای حمایت از بیماران تحت پوشش موسسه سپاسگزاریم.

دعای خیر بیماران بدرقه راهتان باد

دیدگاهتان را بنویسید