سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان

کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان پستان کارکنان پخش حلوا شکری عقاب

سرطان پستان یکی از شایع‌ترین انواع سرطان در میان زنان است که در مراحل اولیه بیماری شانس درمان و بهبودی قطعی را افزایش می‌دهد. از این رو به منظور تشخیص زود هنگام، ارتقا سطح سلامت زنان و کاهش هزینه‌های درمان آن، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور فرایند طرح غربالگری سرطان پستان را از فروردین ماه سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.

آموزش عمومی و آگاهی دادن می تواند تشخیص زودرس را ارتقا دهد و این امر می تواند از طریق روش های ساده و هزینه اثربخش انجام شود. تمام زنان حق دارند درباره سرطان پستان آموزش ببینند.

کارگاه آموزشی حلوا شکری

در ادامه این طرح پانزدهم آذرماه 1395 تیم اجرایی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در دفتر پخش حلوا شکری عقاب حاضر شدند تا به ارتقا سطح علمی 35 نفر از کارمندان بپردازند.

کارگاه آموزشی حلوا شکری

در این کارگاه آموزشی خانم آذین یعقوبی، کارشناس مامایی که با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور همکاری می‌کنند در مورد نحوه خودآزمایی پستان، پیشگیری سرطان پستان، تغذیه سالم، استرس آموزش دادند.کارگاه آموزشی حلوا شکری

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به وب سایت موسسه به آدرس www.behnamcharity.org.ir مراجعه کنند و یا با شماره 22208797-021 داخلی 146-145 در ساعات اداری (8-15) تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید