سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه سرطان چیست؟

ششمين كارگاه مشترک «ایران رادیوتراپی»  و گروه «UCRT» و موسسه «خیریه بهنام دهش‌پور» با موضوع « سرطان چيست؟ و چه عواملي باعث ابتلا به آن مي‌شود؟ » در هفته ملی مبارزه با سرطان، با حضور آقای دکتر فرزین (متخصص رادیوتراپی و انکولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) و خانم تیزمغز (مدیر کنترل کیفی کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی) در روز سه شنبه ١٠ بهمن‌ماه برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور علاقمندان، بیماران و همراهان و تعدادي از بهبودیافتگان و داوطلبان موسسه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در بیمارستان شهدا تجریش برگزار شد، مباحث مفید و آموزنده ای توسط سخنرانان ارائه شد.
آقای دکتر فرزین درباره علت بیماری سرطان، عود و متاستاز آن و همچنین عوامل موثر بر ابتلا به سرطان (افزایش سن، ژنتیک، مصرف دخانیات، بیماری ها و عوامل التهابی، عوامل شیمیایی، رژیم غذایی و … ) و همچنین غربالگری توضیح دادند. سپس به سوالات حاضرین در مورد بیماری و درمان آن پاسخ دادند.
کارگاه سرطان چیست؟
خانم تیزمغز نیز در بخش دوم در کنار دو نفر از بهبودیافته‌ها (خانم ها نوشین ملیحی و آزاده سعید بسطامی) به سوالات بیماران و همراهان در رابطه با مشکلات حین درمان پاسخ دادند.
شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع در مورد کارگاه‌ها و جلسات آموزشی واحد خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با شماره تلفن ٩١٠٠٩٩٠٠ داخلی ١٠٥، ١٠٨ و ١٢٧ در طول ساعات اداری (٨ الی ١٦) تماس حاصل نمایید.
کارگاه سرطان چیست؟
کارگاه سرطان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید