سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه

جلسات حمایتی بهداشت روان به صورت مدون برای بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود. این جلسات شامل برنامه‌های ثابت و مدون در دو محل بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور است.

بخش راديوتراپي و آنكولوژي:
 کانتر اطلاع‌رسانی در ورودی بخش: داوطلبان روانشناس براي بالابردن آگاهي در مورد بيماري سرطان، صحبت با بیماران، مشاوره فردي، اطلاع‌رسانی در مورد كارگاه‌ها و گروه درماني چند روز در هفته در طبقه همكف سالن راديوتراپي و آنكولوژي حضور دارند.
  بخش آنكولوژي: روزهاي شنبه و سه شنبه داوطلبان روانشناس و بهبوديافته براي ارتقا روحيه بيماران و افزايش روند بهبودي در اين بخش حضور دارند. با حضور گرم و حرفه ای این عزيزان، اميد به درمان و زندگي در بيماران افزايش يافته است.
   كتابخانه كودكان: روزهای سه شنبه هر هفته يك روانشناس داوطلب براي برقراري ارتباط موثر با كودكان و انجام مشاوره فردي در كتابخانه حضور دارد.
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
نقاهتگاه:
الف) جلسات گروه‌درماني بعدازظهر سه شنبه هر هفته با حضور متخصصین روانشناس (با محورهای ذهن‌آگاهی، دید مثبت‌گرا، شفقت درمانی و هنردرمانی) برگزار می‌شود.
ب)  موسيقي درماني(آوادرمانی)، هنردرماني(گلسازی و قلاب بافي)، قصه خوانی، شاهنامه خواني،گپ و گفتگو، بازي و سرگرمي، توزیع تغذیه رایگان (صرف ميوه و چاي وشيريني دور حوض به سبك قديمي) از روز شنبه تا سه شنبه باحضور داوطلبان بهبوديافته و قديمي در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
ج) جلسات مشاوره تغذیه با حضور خانم دکتر فردوس هر ماه یکبار به صورت فردی و گروهی برای بیماران برگزار می‌شود.
د)  كلاس سوپرويژن: اين جلسات که به صورت ماهانه و به شکل حرفه‌ای براي داوطلبان روان‌شناس و گروه بهبوديافته ها برگزار می‌شود جهت آموزش تكنيك‌هاي حرفه اي در خصوص مشكلات و مسايلي است که این افراد در كار با آن مواجه هستند، انتقادات و پيشنهادات بررسی می‌شود و راهکارهای موثری براي اينكه بتوانيم با يك تيم‌حرفه اي كار كنيم ارائه می‌شود.
ه)  و همچنین کلاسهای آموزش مهارت‌های ارتباط برای داوطلبینی که در ارتباط با بیمار هستند به صورت ماهانه در نقاهتگاه برگزار می‌شود.
و)  مشاوره فردي: دو گروه مشاوران متخصص روانشناس که شامل مشاوران داوطلب و مشاورانی که پرسنل موسسه هستند براي بيماران و همراهان آنان جلسات مشاوره فردی را به صورت رایگان برگزار می‌کنند. این جلسات علاوه بر نقاهتگاه در بخش راديوتراپي و آنكولوژي بیمارستان شهدا و بیمارستان امام حسین نیز برگزار می‌شود.
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
آخرین خبرها از خدمات حمایتی موسسه
كارگاه‌های آموزشي:
در دی‌ماه ۱۳۹۶ يك كارگاه آموزشي در سالن آمفي تئاتر بيمارستان شهدای تجريش برگزار شد.
كارگاه «تغذیه سالم» با سخنرانی خانم ساسانفر(کارشناس تغذیه و رژیم درمانگر) و خانم احدی (مشاوره تغذیه و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش و دبیر انجمن تغذیه استان البرز) برگزار شد. مباحث اين كارگاه که باحضور پزشكان، روانشناسان، بهبوديافته‌ها و بيماران و عموم برگزار شد با محوریت افزايش اطلاعات بیماران مبتلا به سرطان در خصوص سبک زندگی، رژیم غذایی مناسب ، تغذیه سالم و مغذی ، ورزش ارائه شد.
شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با شماره ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۲۷ در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۶) تماس حاصل نمایید.

با آرزوی بهبود همه بیماران

دیدگاهتان را بنویسید