سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه مدیریت کار داوطلبانه

در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، کارگاه مدیریت کار داوطلبانه روز دوشنبه ۵ شهریورماه در سالن آمفی تئاتر موسسه با حضور سرپرستان داوطلبان واحدهای مختلف موسسه برگزار شد.
مدیریت منابع انسانی یا مدیریت کار داوطلبانه، رهبری در سازمان مردم‌نهاد، مسئولیت‌ها و شرح وظایف داوطلب، آموزش و بهسازی داوطلب و …از جمله مباحث مفید و کاربردی این کارگاه بود که توسط بابک سرانی (مدرس کارگاه‌های حوزه مددکاری و داوطلبی و از داوطلبان قدیمی موسسه) به شرکت‌کنندگان ارائه شد.
در این مجموعه کارگاه‌ها تلاش می‌شود سبد فرهنگی کار داوطلبانه افزایش پیدا کند، فرهنگ کار داوطلبی توسط سفیران این امر مهم یعنی داوطلبان گرامی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در سطح جامعه گسترش پیدا کند و رشته مدیریت کار داوطلبانه به عنوان یک رشته تحصیلی مستقل معرفی و جدی گرفته شود.
زندگی اصیل با چهار ضلع مهم خود یعنی استقلال شغلی و درآمد، دیگر خواهی، رشد درونی و سرگرمی برای هر داوطلبی فراهم باشد و داوطلبان به سمت داشتن زندگی با کیفیت، اصیل و اخلاقی بیش از گذشته سوق پیدا کنند و این اصل اصیل را در جامعه بیش از پیش معرفی نمایند.
مباحث دیگر این کارگاه که با هدف بالا بردن سطح آگاهی و توانایی سرپرست‌ها و داوطلبان در راستای کار داوطلبانه برگزار می‌شود، تا پایان سال جاری ادامه دارد و در پایان این دوره‌ها به شرکت کننده‌ها گواهی حضور در دوره اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید