سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

عیدی بیماران ( در قالب عیدی، بن خرید کالا، بسته های نوروزی و …)

نرم نرمک می رسد اینک بهار ….

دعوت برای همراهی با بیماران و خانواده آنها در آستانه سال جدید

موسسه خیریه بهنام دهش پور همه ساله در کنار حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در تامین هزینه های دارو و درمان و دیگر اهداف خود، با نزدیک شدن به سال جدید با اهدای بسته های نوروزی و عیدی و بن خرید کالا در تلاش است تا بتواند در این ایام همراه بیماران و خانواده آنها باشد.
کمک و همراهی شما عزیزان، به هر میزان، ما را در این مسیر مصمم تر و قوی تر می کند و بدین منظور فراخوانی جهت تامین بخشی از این هزینه ها به ارزش 60 میلیون تومان به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

همچنین شایان ذکر است این موسسه از ابتدای سال 1395 تاکنون تعداد 1441 پرونده مددکاری در واحد مددکاری مستقر در بیمارستان شهدای تجریش و بیمارستان امام حسین (ع) برای بیماران مبتلا به سرطان مراجعه کننده تشکیل داده است.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید
در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی 105، 108 ، 112 و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

همچنین به صورت حضوری در جشنواره نوروزی موسسه مورخ 26 الی 29 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی ساعت 10 صبح الی 9 شب (کانتر خدمات حمایتی و مددکاری) پاسخگوی شما عزیزان هستیم و از این طریق می توانید از نزدیک با فعالیت ها و اهداف موسسه آشنا شوید.

” ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید