سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایش اختصاصی فیلم جدایی نادر از سیمین

بار دیگر فیلمی که دوستش داریم

این روزها کمتر کسی است که نام فیلم «جدایی نادر از سیمین» را نشنیده باشد. فیلمی پر افتخار که دل‏های ما ایرانی‏ها را شاد کرد.

این شادی برایمان چند برابر شد وقتی که فهمیدیم قرار است نمایش اختصاصی این فیلم به نفع بیماران مبتلا به سرطان مؤسسه خیریه بهنام دهش‏پور اختصاص یابد. این بار شادی ما از جنس بیماران درد کشیده و نیازمندی بود که به انتظار روزهای رنگی و شاد فردا نشسته‏اند و ما به یادشان به تماشای این فیلم نشستیم.

روز پنج‏شنبه ٢٠ بهمن ماه ١٣٩٠در برنامه افتتاحیه پردیس سینمایی قلهک واقع در خیابان یخچال تهران اکران اختصاصی فیلم سینمائی جدائی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی، به نفع بیماران تحت پوشش این مؤسسه و با حضور خانم لیلا حاتمی، آقای پیمان معادی و تعدادی از عوامل این فیلم صورت گرفت.

پیش از اکران فیلم، تیزرهای معرفی مؤسسه خیریه بهنام دهش‏پور پخش شد و سپس سامان خسروانی نماینده مؤسسه به روی سن رفت و ضمن ارائه توضیحات و تقدیر و تشکر از مدیریت مجموعه پردیس سینمائی قلهک جناب آقای سیدجمال ساداتیان و جناب آقای نیما واعظی جهت همکاری ارزنده شان، همچنین دست‏اندرکاران و بازیگران این فیلم که در روز اکران اختصاصی به نفع بیماران در محل سینما حضور بهم رسانده بودند دعوت نمود تا به روی سن بیایند.

از دیگر عوامل اجرای این فیلم که در محل سینما قلهک حضور یافته و با ایراد سخنرانی و گرامیداشت یاد بهنام، خشنودی خود را مبنی بر اکران این فیلم به نفع بیماران تحت پوشش بهنام دهش‏ پور ابراز داشتند می‏توان به آقای حمیدرضا قربان (دستیار اول کارگردان و برنامه‏ریز)، خانم هایده صفی‏یاری (تدوین‏گر)، خانم نگار اسکندرفر (مجری طرح) و خانم مریم نراقی  (دستیار کارگردان) اشاره کرد. همچنین از زحمات بی‏دریغ اصغر فرهادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی ، مریلا زارعی ، علی اصغر شهبازی ، بابک کریمی، و سایر عوامل فیلم نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در انتها یادبودهایی از طرف مؤسسه خیریه بهنام دهش‏پور تقدیم عزیزان شد و سپس اکران فیلم به مدت ٢ ساعت و  ٤ دقیقه صورت پذیرفت.

*عکاسان: خانم لیان رضوی و آقای آریا ابوالحسنی.

دیدگاهتان را بنویسید