سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

شبی با بهنام باشگاه فرمانیه ۱۳۹۰

قدم هایتان سبز، راهتان استوارگزارشی از مراسم شبی با بهنام دی١٣٩٠

آخرین روز از اولین ماه زمستان ١٣٩٠ بار دیگر کنار هم جمع شدیم تا به شکرانه سلامتی و نعمت هائی که ایزد به ما عطا فرموده، جشن شادی بگیریم و از اینکه می توانیم سهم خودمان را در شاد کردن دلی ادا کنیم، لبخند بزنیم. امسال نیز همچون سال های گذشته، مراسم “شبی با بهنام” با گرمای حضور مهمانانمان و شکوه خاصی برپا گردید. هدف از برپائی این مراسم، تشکر و تقدیر از خیرین و دوستداران موسسه خیریه بهنام دهش پور بود که در طی این سال ها شمع های راه بهنام را روشن نگه داشته اند و دل های همنوعانشان را زنده. در این مراسم که چون دو سال گذشته با حمایت و کمک های بی دریغ باشگاه فرمانیه برپا شد، جمع زیادی از حامیان و هنرمندان حضور پیدا کردند و با قدم های سبزشان بهار را به دل بیماران آوردند.

آغازگر مراسم، مجری گرامی این برنامه، خانم ژیلا صادقی بود که با صدای گرم و دلنشینشان قلب هایمان را آرام کرد. سپس آقای بهمن دهش پور، پدر بهنام، ضمن خوشامدگویی به مهمانان از اینکه یک بار دیگر چنین مجلسی با حضور گرمابخش حامیان راه بهنام برپا شده، ابراز خوشحالی نمود.

اعلام آمار بیماران بهبودیافته تحت پوشش موسسه، بخش دیگری از برنامه بود که خانم صادقی با اشاره به آن شادی را به دل های حاضرین آورد. از ٥١٥٠ بیمار تحت پوشش این موسسه حدود ٦٨ درصد از آنها بهبود کامل یافته اند که این آمار، نشانگر اهمیت کمک رسانی بی وقفه و به موقع به بیماران است.

دربخش دیگری از این مراسم، مادر یکی از بیماران تحت پوشش موسسه دهش پور به نمایندگی از خانواده های جمعی از بیماران که به لطف خیرین توانسته اند شادی و سلامتی فرزندانشان را تجربه کنند، از خاطرات خود گفت و از این کمک های بی اندازه مسئولان خیریه که در تمام مراحل بیماری تا بهبود در کنارشان بوده اند. ایشان ضمن تشکر از همه خیرین و مسئولان موسسه خیریه بهنام دهش پور اعلام کردند که خدمت خالصانه این عزیزان همه را به فکر وا می دارد تا سهمشان را به همنوعان هرچند ناچیز ادا کنند. پس از سخنرانی ایشان آقای مهندس پژمان رضوی به بررسی نیازهای حال حاضر موسسه و پروژه های در دست اجرا پرداخت و در این باره با حاضران صحبت کرد.

یکی از بخش های زیبای مراسم شبی با بهنام، دعوت از هنرمندان بنام ایران زمین بود که با شور و استقبال زیاد حاضرین مواجه شد. آقای نصرالله وحدت و خانم پوری بنایی برای لحظاتی مهمانان را به خاطرات دلنشین گذشته بردند و با سخنان خود مهمانان را به وجد آوردند. در این بخش از برنامه لوح هایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا گردید.

در مراسم امسال شبی با بهنام، جای خالی مرحوم ناصر حجازی که سال گذشته با ما همراه بودند، دیده می شد. پخش کلیپ کوتاهی از تصاویر ایشان با آهنگ زیبایی از رضا یزدانی که برای اولین بار اجرا می شد، مجلس را به سکوت خاصی دعوت نمود و سپس آقای آتیلا حجازی چند کلامی از زنده یاد حجازی و از روحیه بالای ایشان که در تمام مدت بیماری، آن را حفظ نمودند سخن گفت.

دربخش دیگری از این جشن، سامان خسروانی به نمایندگی از خیریه بهنام دهش پور درخصوص شفاف سازی نسبت به برگزاری مراسم شبی با بهنام در باشگاه فرمانیه، هزینه های پذیرایی و اقلام مختلف که همه صد در صد خیریه و به نفع بیماران ارایه می گردد توضیحات لازم ارایه داد و در ادامه لوح های تقدیری را به حامیان همیشگی موسسه اهدا نمود و از کمک های بی دریغشان تشکر کرد. فاطمه معتمد آریا یکی دیگر از هنرمندان سرشناس و خیرین همیشگی و یار بهنام دهش پور، دکلمه زیبایی را اجرا نمود.

قسمت پایانی پنجمین مراسم شبی با بهنام، بخش حراج فرش بود که به نفع بیماران مبتلا به سرطان برپا گردید. اجرای این مراسم را احسان علیخانی، مجری محبوب تلویزیون و دکتر مهسا مجیدی عهده دار بود که با استقبال زیاد حاضرین، تمامی فرش های اهدایی به فروش رسید.

به این وسیله از تمامی دست اندرکاران این شب به یادماندنی تشکر و قدردانی می شود. از هیت مدیره باشگاه فرمانیه، آقایان پورقدیری، مقیمی، حسن نژاد، رحمتی و خانم ها شهلا دهش پور، نازنین دهش پور، لیلی رضایی، پروین جواهریان، مینا آزاد، فرح رشیدی، فلورا سپنجی، صوفی ملک مدنی، شهلا عسگری، هما لاجوردی، نفیسه امدادی، نویده مقدم، سوزان فدائی، نسرین اکرامی، سارا مقدم، خانم راجی و آقای مجید جواهریان درخصوص حمایت از هزینه های این مراسم تشکر و قدردانی می گردد.

از استودیو تم، شرکت مشاوران آپت، شرکت اشاره، گروه فرش حیدریان، شرکت گردونه مهر، خانم پرستو بقایی، خبرنگاران و عکاسان مطبوعات، قنادی هانس، کلیه اعضای گروه اجرایی مراسم شبی با بهنام و سایر دست اندرکاران تشکر می گردد.

سپاسگزاریم و امیدواریم قدم هایشان سبز و راهشان استوار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید