سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش افطار ٩٢

جشن برکت و عشق، صدای پای عشق و نوع‏دوستی می‏ آید. ماه برکت و شادی و عشق. ماه مهمانی و چه ضیافتی باشکوه‏تر از مهمان خدا بودن و به لطف برکتش، دیگران را در شادی‏ها شریک کردن.

امسال رمضان نیز،  افتخار این را داشتیم که سفره عشق و ایثار بگشاییم و در کنار عزیزان همراه و نیکوکار، حلول ماه برکت را جشن بگیریم. دست در دست هم دادیم و با حضور درمراسم افطار و شام، از بیماران مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور حمایت کردیم.

 ٢١ تیر ماه ١٣٩٢ برابر با سومین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری موسسه خیریه بهنام دهش پور در باشگاه دیپلماتیک تهران برگزار شد.. مجری این برنامه سرکار خانم الهام صفوی‏ زاده بودند که با اجرای دوست داشتنی و صدای گرمشان، فضا را صمیمی و شاد کردند. برنامه با خوشامدگویی و دعای خیر خانواده زنده ‏یاد بهنام دهش پور آغاز شد. سپس جناب آقای شهلا از یاوران خیریه بهنام دهش پور با اجرای دکلمه ای زیبا، لحظات دلپذیری را برای مهمانان خلق کردند.

اجرای دف و نی آقایان رضا دربندی و سید رسول هاشمی بخش دیگری از برنامه بود که شور و شادی را مهمان دل‏ها کرد. به لطف این ماه پر برکت، خیرین و حامیان عزیز با عشق و ایثار، شوری به یاد ماندنی به پا کردند و ٢٢٨ بیمار مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور را به مدت یک سال تحت پوشش قرار دادند.

در ادامه، مدیریت روابط عمومی موسسه، ضمن تشکر از همه خیرین و اعضای خانواده بزرگ دهش پور، گزارشی از عملکرد و نیازهای موسسه ارائه دادند و از همگان خواستند تا کمک‏هایشان را از موسسه دریغ نکنند تا به کمک هم باری از دوش بیماری برداشته شود و بیماری از تن‏ها رخت ببندد.

سپس گروه دف‏ نوازان در لحظات ملکوتی اذان،  برنامه زیبایی را اجرا کردند. در پایان این مراسم به یاد ماندنی، دف ارزشمند جناب آقای رضا دربندی به نفع موسسه خیریه بهنام دهش پور به حراج رسید.

از تمامی خیرین و نیکوکاران که با حضورشان در محفل ما، توانستند دل دردمندی را شاد کنند،  بی‏ نهایت تشکر و قدردانی می ‏کنیم. دست تک تک نیکوکاران را به گرمی می‏ فشاریم و از خدای متعال در این ماه مبارک، می‏ خواهیم که شادی و سلامتی را مهمان همه خانه‏ ها کند.

آمین

دیدگاهتان را بنویسید