سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گزارش اولین اکران عمومی فیلم هیچ کجا هیچ کس

بار دیگر موفق شدیم، با برگزاری اکران اختصاصی دیگری ، هنرمندان و حامیان موسسه را در کنار هم جمع کنیم و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنیم.

این بار ابراهیم شیبانی قدم در این راه خیر گذاشت و اولین اکران عمومی فیلم خود، ” هیچ کجا هیچ کس ” را در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور برگزار کرد. فیلم ” هیچ کجا هیچ کس ” سه شنبه ١٥ مرداد ماه ١٣٩٢، به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی، با بازی رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، صابر ابر، محمدرضا فروتن، بهاره کیان افشاری و با حمایت و همکاری جناب آقای امیرحسین علم الهدی (مشاور اجرایی سازمان توسعه سینمایی سوره) در سینما استقلال اکران شد.

در این برنامه، پذیرای هنرمندانی چون؛ رضا کیانیان، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشاری، امین زندگانی و … بودیم. برنامه – با کمی تاخیر – با تقدیر و تشکر از هنرمندان حاضر در سالن شروع شد که اجرای آن را شاهین شرافتی به عهده داشت، در ادامه در کنار هم به تماشای تیزری نشستیم که هنرمندان محبوب این مرز و بوم به مناسبت هجدهمین سال تاسیس این موسسه، تهیه کرده بودند. این فیلم با موسیقی ملایم و دلنشینی که ساخته ی بهزاد عبدی است، به نمایش گذاشته شد.

درد را از هر طرف بخوانی درد است، این درد در کمین ماست. امروز که می توانیم، به بیماران کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید