سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

بازدید گری لويیس نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ایران

تهران. موسسه خیریه بهنام دهش پور- گری لويیس نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ایران سوم اردیبهشت از دفتر موسسه خیریه بهنام دهش پور در بيمارستان شهداي تجريش دیدار نمودند . در این دیدار گری لوییس به همراه همسر خود با خانم شهلا دهش پور بنيانگذار موسسه به گفتگو نشستند.

در ابتدای این گفتگو خانم دهش پور درباره شروع روند بیماری بهنام در سن هفده سالگی و شرایط جسمی او در زمان شکل گیری سازمان که با حضور و خواست قلبی خود بهنام برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شکل گرفت توضیح داد.
وی در ادامه توضيحاتي در خصوص دستگاه ها و بخش های مختلف درمانی موسسه ارائه نمودند كه از آن ميان مي توان به ساختمان در دست احداث به منظور غربالگری سرطان سینه و فعاليت بخش مددکاری اشاره نمود.

وی افزود این موسسه تقریبا ۶۰۰۰ بیمار تحت درمان دارد كه از خدمات مادي و معنوي نيكوكاران اين موسسه بهره من ميباشند .
او تاکید کرد که ما هرگز انها را رها نمی نماييم و حتي خانواده هاي محترم اين عزيزان نيز مي توانند از خدمات اين موسسه بهره مند گردند.
گری لوییس نیز پس از شنیدن صحبت های خانم دهش پور ضمن ابراز خوشحالی از حضور موسسه خیریه بهنام دهش پور فرمودند: متاسفم از اینکه بهنام در جوانی تصمیم به پرواز گرفت نمی توانم تصور کنم شما و پدرش چه دردی در سینه دارید اما خوشحالم از اینکه او کار بزرگی انجام داد این بهترین کار است که یک انسان به انسان دیگر کمک کند.

وی اظهار داشت : یکی از پروژه های سازمان ملل “بهداشت” است که شامل شش بخش می شود و بهداشت و سلامت یکی از مهمترين اين بخش ها می باشد. با توجه به توسعه کشورها آمار بیماری های واگیر دار هم افزایش پیدا کرده و دولت جمهوری اسلامی ایران از نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران خواسته که در بیماری های غیر واگیر دار همچون سرطان نیز فعالیت داشته باشیم.
او همچنین به پیشگیری بیماری سرطان تاکید کرد و گفت تمام تمرکز ما تا دو سال آینده این خواهد بود که از بروز بیماری سرطان جلوگیری نماييم و این کار با همکاری کارمندان ما در دفتر سازمان ملل متحد خواهد بود چرا که سالهاست بر روی پروژه های پیشگیری و اطلاع رسانی بیماری سرطان فعالیت مي نمايند
در این دیدار کتابی از طرف بخش توسعه سازمان ملل با یادداشت و امضاي گری لوییس به کتابخانه کودک خیریه بهنام دهش پور اهدا گرديد.

bazdid gari loies 94-6

نماینده سازمان ملل پس از دیدار از کتابخانه و بخش قلک موسسه خیریه و بصورت نمادين يكي از قلكهاي موسسه ما را كه به رنگ آبی كه اين رنگ نماد سازمان ملل ميباشد را برگزيدند و در اين حين با یکی از بیماران تحت پوشش موسسه که مبتلا به سرطان بوده و دوسال پیش بهبود یافته است ملاقات نمودند .سپس از بخش های مختلف رادیوتراپی و دستگاه شتاب دهنده خطي نیز دیدن کردند.

bazdid gari loies 94-2

bazdid gari loies 94-3

وی به همراه همسر و همراهان خود از بخش اطفال بیمارستان شهدای تجریش که تحت پوشش اين موسسه قرار گرفته است بازديد بعمل آوردند و با تعدادي از کودکان تحت درمان اين بخش ديدار نمودند و در پایان با چشمان پر از اشک به خانم دهش پور و داوطلبین گفت: قدرت قلبی همه شما را در این موسسه تحسین می کنم.

bazdid gari loies 94-5

bazdid gari loies 94-4

دیدگاهتان را بنویسید