سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نشست سازمان های مردم نهاد (سمن ها)

نشست سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در جامعه نیکوکاری ابرار
روز یکشنبه 25 مردادماه جامعه نیکوکاری ابرار میزبان مدیران و نمایندگان موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) بود.  این نشست با هدف اتحاد و هماهنگی موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد  و عدم موازی کاری این موسسات برگزار شد. در ابتدای این نشست گزارشی از شبکه سمن ها خوانده( شبکه سمن ها به نمایندگی از گروهی از سازمان های مردم نهاد تشکیل شده و در حال حاضر درمرحله ثبت قانونی آن در وزارت کشور به سر می برد.)
در ادامه این جلسه مهندس جلال پور ، ریاست اتاق بازرگانی ایران در خصوص نقش و جایگاه فعالان اقتصادی در سازمان های مردم نهاد و ضرورت و اهمیت شبکه سازی سمن ها جهت ارتقا هر چه بیشتر کیفیت خدمات سمن ها صحبت کردند .

در ادامه بخش دوم این نشست ، 6 کارگروه تخصصی در حوزه های، مدیریت راهبردی شبکه سمن ها و موسسات نیکوکاری ، الگوی همکاری سمن ها در سطح ملی و بین المللی ، دانشنامه و بانک اطلاعاتی سمن ها و موسسات نیکوکاری ، شناسایی ظرفیت های آموزش الکترونیکی سمن ها و موسسات نیکوکاری ، کارآفرینی اجتماعی و نقش سمن ها و موسسات نیکوکاری و همچنین ترویج تاریخ شفاهی سمن ها و موسسات نیکوکاری تشکیل گردید.

جامعه نیکوکاری ابرار موسسه ای مردم نهاد است که زیر نظر اتاق بازرگانی صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد و بیشتر اعضای و مسئولان آن همواره از بارزترین مدیران بخش خصوصی بوده اند .

نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز به منظر تبادل تجربیات خود در این نشست شرکت کردند

abrar2

دیدگاهتان را بنویسید