سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آرزوی محمد برآورده شد

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با هدف زنده نگه‌داشتن امید در دل کودکان‌تحت پوشش این موسسه، آرزوهای واقعی کودکان مراجعه کننده به کتابخانه کودکان را با راهنمایی و مشاوره اعضای کتابخانه بر روی قلب‌های این درخت نوشته و به شاخه‌های آن آویزان می‌کنند.
کودکان، چشم انتظار برآورده شدن آرزو‌های‌شان توسط فرشته‌های زمینی هستند. تمام خیرین و نیکوکاران گرامی می‌توانند با برآوردن این آرزوها تبدیل به فرشته‌های زمینی شوند و امید را در قلب‌های کوچک کودکان مبتلا به سرطان زنده نگه دارند؛ وقتی کودکان به آرزوهای خود می‌رسند، می‌دانند که آرزوی سلامتی هم برایشان دور از دسترس نخواهد بود و با روحیه بهتری به مقابله با بیماری سرطان می‌پردازند.
درخت آرزو‌ها علاوه بر کتابخانه کودکان بیمارستان شهدا در بیمارستان‌ مرکز طبی کودکان، بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان بهرامی نیز مستقر شده است و میزبان خیرین گرامی خواهد بود شما هم می‌توانید از طریق وب سایت موسسه، اپلیکیشن و یا مراجعه حضوری به یکی از محل‌های استقرار درخت آرزو‌ها نسبت به برآورده کردن آن‌ها اقدام کنید.
نمی‌دانیم کدامشان را می‌توان فرشته نامید، آن شکوفه‌های زیبایی که با هزار امید و آرزو به سراغ درخت آرزو‌ها می‌آیند و خواسته‌های دلشان را با دست‌های کوچکشان روی قلب‌هایی به درخت آرزو‌ها می‌آویزند و به انتظار می‌نشینند و یا آن حامیانی را که می‌آیند و با قلب‌های بزرگشان این آرزو‌ها را از روی درخت برمی‌دارند و برآورده می‌کنند؛ از نظر ما، همه آن‌ها فرشته‌اند، چون دل‌های بزرگی دارند و در  نقطه‌ای که کتابخانه کودکان نامش را درخت آرزو‌ها نامیده دل‌هایشان به هم می‌پیوندد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن۸۳- ۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۳ کتابخانه کودکان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید