سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهدای بسته های اقلام بهداشتی از سازمان هلال احمر

به دنبال اعلام رسمی بروز همه گیری کووید ۱۹ از ابتدای اسفند ۹۸ در ایران، موسسه خیریه بهنام دهش پور همپای سایر تشکل‌های مردم نهاد اقدامات متعددی را در حمایت از کادر درمانی و بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه با حمایت و همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و حمایت و مشاوره دکتر محمد نصیری آغاز نمود.

یکی از اقدامات صورت گرفته در این مسیر, اهدای بسته‌های حفاظت فردی تامین شده از محل کمکهای مردمی اهدایی به سازمان داوطلبان هلال احمر در قالب پویش “دست یار” بوده است که براساس اطلاعات اعلام شده از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور, هماهنگی و اقلام موردنیاز تامین شد و در اختیار تشکلهای مردم نهاد حامی بیماران سخت درمان قرار گرفت.

در این راستا و با توجه به حساسیت و نیاز بیماران و خانواده آنها به مراقبت مضاعف، در بخشی از این پویش, سهمی به بیماران خاص و مبتلایان به سرطان تحت پوشش انجمن ها و موسسات خیریه هر استان اختصاص داده شده است که با مشارکت اجتماعی این انجمن ها و موسسات بین مددجویان تحت پوشش توزیع شود.

تاکنون طی دو مرحله تعداد محدودی از این بسته ها، هر بسته شامل ده ماسک و ۲۵۰ سی سی محلول ضدعفونی کننده دست از سوی جمعیت هلال احمر استان تهران برای اهدا به بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور به واحد مددکاری موسسه تحویل داده شده است و فرآیند توزیع این بسته ها به بیماران تحت پوشش با توجه به دستورالعمل اعلامی همچنان ادامه دارد.

امیدواریم این موضوع باعث ترغیب و تاکید استفاده از ماسک و محلول های ضدعفونی کننده دست و شستن مکرر دست ها شود که ساده ترین راه برای جلوگیری از ابتلا و شکستن چرخه انتقال این ویروس است و متوجه باشیم که بدون حفاظت از سلامت دیگران نمی‌توانیم سلامت خود و اطرافیان‌مان را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید