سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تامین پلاک های چشمی بیمارستان طرفه

همکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور برای تامین پلاک های چشمی بیمارستان طرفه
موسسه خیریه بهنام دهش پور و بیمارستان طرفه برای تامین پلاک های چشمی مورد نیاز بخش آنکولوژی بیمارستان همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، در چهارمین نوبت از حمایت های نیکوکارانه موسسه خیریه بهنام دهش پور، در تیرماه ۱۳۹۹ جلسه ای با حضور لی لی رضایی مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور و دکتر سعید کریمی رییس بیمارستان طرفه برای تامین پلاک های(چشمی) پرتو درمانی مورد نیاز بخش آنکولوژی بیمارستان طرفه برگزار شد.

در سال های گذشته، با توجه به نیاز برای تاسیس مراکز تخصصی آنکولوژی چشم، نیروهای انسانی فوق تخصصی و تجهیزات با هزینه های سنگین، بیماران در لیست انتظار طولانی قرار می گرفتند که با همکاری مشترک موسسه خیریه بهنام دهش پور و مرکز آموزشی -درمانی بیمارستان طرفه در سال ۱۳۹۴، گامی موثر در کاهش پیامدهای این سرطان و افزایش امید در بیماران برداشته شد.

در اولین اقدام که سال ۱۳۸۶ صورت گرفت، موسسه خیریه بهنام دهش پور با تامین هزینه‌ها برای تجهیزات تاسیساتی مورد نیاز ساختمان بخش آنکولوژی و خرید چهار دستگاه جدید درمان سرطان‌های چشمی شامل دستگاه رکتم، دستگاه لیزر چشمی، دستگاه سونوگرافی چشم و ۵ عدد پلاک چشمی همکاری خود را با بیمارستان طرفه آغاز کرد که نتیجه آن شروع به کار بخش آنکولوژی چشم بیمارستان طرفه در سال ۱۳۹۴ بود.

دیگر حمایت های موسسه خیریه بهنام دهش پور از بیمارستان طرفه عبارتند از:
نوبت دوم (سال ۱۳۹۶): خرید پلاک های چشمی و تامین کالیبراسیون این پلاک ها
نوبت سوم (سال ۱۳۹۸): خرید ۵ نوع پلاک مختلف چشمی روتنیوم ۱۰۶ جهت درمان بیماری های سرطان چشم

طبق آخرین آمار ارسالی از بیمارستان طرفه، درمان۸۰ درصد از بیماران بخش آنکولوژی چشم با موفقیت انجام شده است.

در گذشته برای درمان تومورهای چشمی برای جلوگیری از سرایت تومور به دیگر نواحی بدن بیمار، چشم کاملاً تخلیه می‌شد و سپس توسط اشعه، تومورها تحت درمان قرار می‌گرفتند که در این نوع درمان بینایی فرد از بین می‌رفت. اما با پیدایش پلاک های چشمی، رویکرد درمان تغییر کرد.

امروزه در داخل کشور درمان به شکل پلاک تراپی انجام می‌شود، به این شکل که پلاک‌هایی که حاوی رادیواکتیو هستند به صورت انتخابی توسط جراح شبکیه بر روی تومور و در زمان معین در سطح چشم قرار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند که مناطق دیگر چشم آسیب ببیند؛ در این روش هم بینایی فرد و هم ظاهر چشم بیمار حفظ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید