سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن تندرستی

کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به عنوان یکی از اولین واحدهای تاسیس شده در قلب این مرکز خیریه و مردم‌نهاد، هر سال به مناسبت و بهانه‌های گوناگون جشن برگزار می‌کند. یکی از این بهانه‌های زیبا و دوست داشتنی، جشن تندرستی است که امسال با کمک دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در این میان، میزبان جمعی از بهبود یافتگان بیماری سرطان و کودکان مبتلا به سرطان و داوطلبان بود. خانواده‌‌ای کودکان بهبودیافته از نزدیک یکدیگر را ملاقات می‌کردند و خاطرات تلخ و شیرین روزهای بستری شدن فرزند خود را مرور کرده و البته چشم به آینده داشتند.

پای حرف هر یک از این پدرها و مادرها که می‌نشستی چیزی جز امید و توکل به خداوند و داشتن روحیه خوب نمی‌شنیدی.

سال‌هاست که در خانواده بزرگ بهنام دهش‌پور این تلاش مبارک کلید خورده تا پیام امید و سلامتی برای بیماران به ارمغان بیاید و به راستی که امید و شادی سهم همه کودکان است.

در این مراسم باشکوه که با اجرای گرم و داوطلبانه “محسن احتشامی”، مجری توانمند و مجرب  صدا و سیما برگزار شد، عمو فیتیله‌های دوست داشتنی مثل همیشه با انرژی و انگیزه برنامه اجرا کردند و در چند نوبت به بهانه مسابقه به کودکان حاضر در سالن هدایایی اهدا شد. نمایش زیبا و تامل برانگیز گروه سفیران صلح و دوستی از داستان سیاووش سالن را به وجد آورد و نکته جالب این که هم کودکان و هم بزرگسالان محو این نمایش کوتاه و دیدنی شده بودند. در پایان این نمایش سنتی و زیبا، نماد صلح و دوستی از سوی این گروه بین المللی که به ۵ زبان زنده دنیا در سراسر جهان برنامه اجرا می‌کنند، به سرکار خانم دهش‌پور اهدا شد و ایشان این نماد ارزشمند را به کتابخانه کودکان هدیه کردند. پخش فیلمی درباره آشنایی با کتابخانه کودکان با اجرای کودکان بهبود یافته و در حال درمان و داوطلبان کتابخانه کودکان، پایان بخش این جشن گرم و دلپذیر بود.

جوی شاد و دوست داشتنی برای کودکان شاد ایران زمین ایجاد شده بود و این شادی به بزرگترها هم منتقل می‌شد. پذیرایی از خانواده‌ها و میهمانان ویژه و تلاش برای آگاه سازی و ارتقای سبد آگاهی و سلامت خانواده‌های ایرانی مثل همیشه در حاشیه مراسم بهنام دهش‌پور برگزار و انجام شد. جهانی بدون ترس از بیماری سرطان آرزوی ماست. با امید بهبودی همه بیماران در سراسر دنیا.

جشن تندرستی

جشن تندرستی

جشن تندرستی.
جشن تندرستی
جشن تندرستی

دیدگاهتان را بنویسید