سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن روز داوطلب

جشن روز داوطلب

روز دوشنبه 15 آذرماه، داوطلبان همیشه همراه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به مناسبت روز جهانی داوطلب با برپایی کانترهای اطلاع رسانی در ساختمان‌ها و بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای تجریش به زیبایی فضای کار داوطلبانه را در روز جهانی داوطلب به تصویر کشیدند. در این برنامه فعالیت‌ها و خدمات موسسه همراه با توزیع بروشورهای معرفی خیریه به مراجعه‌کنندگان اطلاع‌رسانی شد. پس از آن، سالن آمفی تئاتر موسسه میزبان مهمانان و همراهان همیشگی خود بود.
همراهانی که یا از سال‌های گذشته به مجموعه بهنام دهش‌پور پیوسته‌اند و از تجربیات و فضای کار داوطلبانه خود در طول این سال‌ها خاطرات و روایت‌هایی گفتند و یا داوطلبانی که در ادامه این مسیر به جمع بهنامی‌ها پیوستند. آرش و آریان دو بهبود یافته هستند که با روایت لحظه‌های تلخ و شیرین خود از دوران بیماری و چگونگی پیوستن به خیریه بهنام دهش‌پور فضای دلنشینی را در جمع مهمانان به وجود آوردند.

جشن روز داوطلب

در ادامه، کتاب “صبوری کن” و “رهایی از میهمان های ناخوانده ام سرطان” توسط مدیر روابط عمومی موسسه معرفی شد. کتاب اول توسط یکی از داوطلبان موسسه ترجمه شده و در مورد کمک به افرادی است که یا مبتلا به بیماری سرطان هستند و یا به نوعی با این بیماری درگیر هستند و کتاب دوم روایت آقای رحیم ارژنگی از مبارزه خود با بیماری سرطان در طول 25 سال و نهایتا بهبودی و رهایی از آن است. مراسم روز داوطلب با سخنرانی خانم رضایی(مدیر عامل موسسه) و هم‌چنین خانم دهش‌پور و با قدردانی از همه داوطلبان، خیرین و همراهان همیشگی موسسه بهنام دهش‌پور و اهدای هدایایی به رسم یادبود به داوطلبان به پایان رسید.

جشن روز داوطلب

جشن روز داوطلب

دیدگاهتان را بنویسید