سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دومین فرصت عاشقی

دومین روز از جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش پور در حالی برگزار شد که حضور دلگرم کننده و کم نظیر خیّرین و مردم نیک اندیش، بار دیگر مهر تاییدی بود بر درستی مسیر، بر روشنی راه و مشخص بودن هدف.
چشم اندازی که برای رسیدن به آن هم قسم هستیم و ماموریتی که انجام دادنش هم و غم صدها جوان داوطلب و نیروی متحصص و آگاه است.


حضور ورزشکار دوست داشتنی، آرفی عزیز مثل روز اول برای مردم ارزشمند بود و وی با فروتنی و صبر و حوصله در کنار هواداران خود عکس یادگاری گرفت، آرفی دیگر یک داوطلب است و به نام نامی بهنام، بهنامی است.


رضا کیانیان عزیز در دومین روز از برگزاری این جشنواره بزرگ و مردمی حضوری ارزشمند داشت و غرفه به غرفه در کنار مردم ایستاد و مشق عشق کرد. هنرمند گرامی سفیر صبح و سلامتی در میان مردم است و همواره بر نقش مهم هنرمندان در ایفای مسئولیت اجتماعی و حساس کردن جامعه در حرکت به سمت پیشگیری از بیماری‌ها مصر و جدی است.


در دو روز باقیمانده از این جشنواره بزرگ نوروزی منتظر شما خیرین گرامی هستیم، پنجشنبه و جمعه ای سراسر جذابیت، پر از ستارگان دعوت شده از دنیای سینما و ورزش و میعادگاهی برای مردم عاشق و دیگرخواه و جمع جمیعی از فرصتهای ناب عاشقی.

دیدگاهتان را بنویسید