سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

گفتگو با ” آرن هوسپیانس” به مناسبت روز حسابدار

مهربانی یک عمل نیست، یک شیوه زندگیست…
موسسه خیریه بهنام دهش پور درعملکرد خود طی سال های خدمت رسانی،همواره بر شفافیت درآمد و هزینه،اعتماد سازی و پاسخگویی مالی تاکید داشته است. به بهانه روز حسابدار، با جناب آقای ” آرن هوسپیانس”، مشاورمالیاتی محترم موسسه خیریه بهنام دهش پور که از سال ۹۱ همکاری موثری با موسسه داشته اند، گفتگویی کوتاه در خصوص نقش واحدهای حسابداری در شفافیت امور مالی خیریه ها و همچنین صداقت عمل آنها در گزارش دهی صحیح داشتیم.
ایشان بر این باورند که بر خلاف نحوه حسابداری فعالیت های خدماتی یا شرکتهای تجاری، حسابداران خیریه ها در وهله اول، می بایست درک درستی از ماهیت امر خیر و الزام تعهد اخلاقی خودشان به هیات مدیره و مخصوصأ خیرین داشته باشند تا بتوانند با این شیوه تفکر،هم فعالیت های مالی خودشان را به نحو احسن انجام بدهند وهم در زمان نیاز گزارشات به روز و قابل اتکایی را از طریق هیات مدیره به خیرین ارائه کنند.
آقای هوسپیانس بر تعامل خوب و حرفه ای همکاران واحد مالی خیریه ها با مدیریت مجموعه و خیرین مجموعه که سرمایه آن خیریه قلمداد میشوند و نیز سازمان های ناظر از جمله سازمان امور مالیاتی تاکید کردند.
از نظر ایشان، تخصص کامل و حرفه ای در امور حسابداری و همچنین وجدانی بیدارو پاسخگو از یک طرف و به روز بودن اطلاعات مالی و قوانین مالیاتی از طرف دیگر نقش کلیدی و تاثیر گذاری در شفافیت امور مالی خیریه ها و همچنین صداقت عمل آنها در گزارش دهی صحیح دارد.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمامی همکاران پر تلاشمان در حوزه مالی سازمان های مردم نهاد.

دیدگاهتان را بنویسید