سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

روز موعود بالاخره فرا رسید

مراسمی که داوطلبان و اهالی موسسه خیریه بهنام دهش پور برای رقم خوردنش ماه ها تلاش کرده بودند، سرانجام کلید خورد.
‎مردم مثل همیشه عاشقانه و بی دریغ برای کمک به دردمندان به بهانه زیبای جشنواره نوروزی ١٣٩٧ صف کشیدند. بهنام هم بود، مثل همیشه دم در، با همان لبخند دوست داشتنی خود که دلمان را به دل دل آسمان گره می زند. با همان دستی که تکان می دهد و انگار از تو می خواهد خانه تکانی نوروزی دلت را از همین جا، از همین ورودی بازارچه آغاز کن.
‎مراسم افتتاحیه جشنواره نوروزی ۱۳۹۷ موسسه خیریه بهنام دهش پور با قرائت قرآن و سرود ملی ایران عزیز آغاز شد. خوش آمدگویی مجری و خیر مقدم به میهمانان توسط خانم و آقای دهش پور سالن را آماده ورود بهنام کرد و بهنام وارد شد. همه به خاطرش بلند شدند و صورتش مثل همیشه از خجالت سرخ بود. بهنام همان ردیف آخر نشست، هر چه اصرار کردیم قبول نکرد و کارت داوطلبی خود را در دست گرفت و با افتخار به ده ها بهنام داخل سالن خیره شد.
‎خانم رضایی مدیرعامل موسسه در ادامه سخنرانی کردند، تلاش او برای کنترل بغضش ستودنی بود، کلیپی که در ادامه پخش شد اما دیگر توان مقاومت را از حضار ربود، چه اشکالی دارد، چراغ ها خاموش بود و در آستانه سال نو انگار بعضی دلها معطل یک اشاره بودند. سبک شدند، بهنام هم با انگشت اشاره گوشه چشم خیسش را پاک کرد.
‎بهاره کیان افشار در ادامه به عنوان سفیر سلامت موسسه سخنرانی کرد، بازیگری که سالهاست در کنار اهالی بهنام با قدرت برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود تلاش و البته لطف می کند.
‎امروز اولین روز از جشنواره نوروزی ١٣٩٧ بهنام دهش پور بود و در سه روز آینده منتظر قدم هاي شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید