سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

سفری با سرطان پستان به سوی امید

معرفی کتاب « سفری با سرطان پستان به سوی امید »
پیشرفت علم پزشکی در سالیان اخیر باعث گردیده است که تحولی شگرف در انتخاب روش‌های تشخیصی و درمانی و در نتیجه موفقیت بیشتر در تشخیص زودرس و درمان بیماری‌ها ایجاد شود. حتی بیش از این، تغییر عمده‌ای در نگرش جامعه پزشکی نسبت به بیماری‌های مختلف برای اخذ تصمیمات، پیش آمده است. این موضوع به ویژه در محدوده بیماری‌های پستان که انواع مختلفی از جراحی، بازسازی، شیمی درمانی و رادیوتراپی وجود دارد، بسیار پر اهمیت است.
کتاب «سفری با سرطان پستان به سوی امید» در پی این است که با در اختیار گذاردن آخرین اطلاعات علمی کامل و صحیح به بیماران، آن‌ها را در مشارکت در امر درمان خود، کمک نماید. این کتاب در ۴ بخش و ۱۵ فصل، به رشته تحریر درآمده است. در نگارش این کتاب، حداکثر تلاش به عمل آمده است تا ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه بیماری مهم و شایع سرطان پستان، موضوعات، ساده‌نگاری شده و به گونه‌ای در کنار هم قرار گیرند که برای مخاطب عام که اطلاعات پزشکی زیادی ندارد، قابل استفاده باشد.
برای امکان ایجاد ارتباط بهتر بیماران با مطالب این کتاب، عناوینی در گیومه آمده است که نقل قولی از بیماران مبتلا به سرطان پستان است. در حقیقت این نقل قول‌ها علاوه بر در اختیار گذاردن نگرش و احوال بیماران مبتلا به سرطان پستان، باعث می‌شود این حس در خواننده کتاب ایجاد شود که او اولین و تنها فردی نیست که این حس ناخوشایند را تجربه می‌کند، بلکه افراد دیگری نیز بوده‌اند که با مقاومت زیاد به مبارزه با بیماری پرداخته و توانسته‌اند بر آن غلبه کنند.
شناسنامه کتاب:
نویسندگان: دکتر احمد کاویانی، دکتر ماندانا ابراهیمی، دکتر معصومه نجفی، دکتر شهپر حقیقت، دکتر کیوان مجید زاده (با همکاری مرکز تحقیقات سرطان پستان)
قم: نشر ابتکار دانش،۱۳۸۸٫
بها: ۶۰۰۰ تومان (در صورت تمایل همت عالی)
علاقه‌مندان می توانند این کتاب را از دفتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور تهیه کنند.
شماره های تماس: ۷۵۴۰۹ (ساعت ۸ الی ۱۶)
آدرس دفتر مرکزی: خیابان شهید لواسانی (فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان (فروردین)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳

دیدگاهتان را بنویسید