سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

صنعت دخانیات ۱

پویـش امسـال سـازمان جهـانی بهـداشت برای روز بدون دخـانیات، حقیـقتی غیر قابـل انکار را مطرح می کنـد. صـرف هزیـنه های کـلان در سطـح بین المللـی برای قـرار گرفـتن محـصولات دخـانیات در معـرض چشـم کودکان، به عنوان نسـل بعـدی مصـرف کننـدگان. این رازی سـت که برای برملا کـردنش پویـشی در سطـح بین المللـی تـعریف شـده تا آگـاهی از آن، کمـکی باشد بـرای انتخاب های دقـیق تر ساکنـین زمیـن. فرآورده های دخـانیات سـالانه بیـش از ۸ میلیـون نفـر را می کشنـد. دخانیـات و صـنایع وابستـه باید به طـور مداوم مصـرف کنندگان جدیدی پـیدا کنند تا برای حفظ درآمد جایـگزین آن هایی شـوند که در اثر استفـاده از محصـولاتشان جـان خود را از دست داده اند.
شرکـت های دخـانیات بیش از ۸ میلیـارد دلار در بـازاریابی و تبلیغـات هزینه کردند و زنـدگی ۸ میلـیون انسـان به دلایل مـرتبط با مصـرف دخانیـات و همچنین قرار گـرفتن در معـرض دود دست دوم از دسـت رفته است.
چالـش پویش امسـال، پرورش ذهن کـودکان برای شنـاسایی فضـاهای با ریسک بالا، نحـوه برخورد در هنـگام قرار گرفتـن در معرض استعـمال دخانیات و در نهایت پیـوستن کودکان و نوجـوانان به جمعیـت نسـل بدون دخانیـات است. برای آشنـایی بیشـتر با این پویش هـمراهمان شوید، در پست های آیـنده بیشتردرباره آن برایتـان می گوییـم.

دیدگاهتان را بنویسید