سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

علی اصغر پدر ۴۷ ساله

علی اصغر پدر ۴۷ ساله،علی اصغر پدر ۴۷ ساله 2

علی اصغر پدر ۴۷ ساله

سهم ما از مهربانی

علی اصغر پدر ۴۷ ساله ای که از سال ۹۵ مبتلا به کانسر خون می باشد. طبق تجویز پزشک معالج در حال حاضر در حال مصرف دارو برای ده دوره می باشند که پنج دوره آن تزریق شده است. دارو ها شامل Velcadeو Endoxan و چند داروی دیگر که تحت تعرفه بیمه می باشند. هزینه هر دوره تهیه دارو 28.000.000 ریال می باشد و هزینه تقریبی برای پنج دوره باقی مانده 140.000.000 ریال می شود.

کمک کنم الان

ایشان به همراه خانواده خود زندگی میکند. لازم به ذکر است علاوه بر بیماری سرطان دچار مشکلات کلیوی هم هستند و دیالیز می شوند و در تامین هزینه های درمان دچار مشكلات مالي مي باشند . بیمار با هزینه شخصی و حمایت سایر موسسات خیریه از جمله امداگران عاشورا و سمرتوانسته اند تاکنون بخشی از هزینه خرید داروی خود را تامین نمایند ولی برای ادامه این مسیر نیازمند حمایت ما و همیاری شما نیکوکاران گرامی هستند.

این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه کل دوره های درمانی ایشان به ارزش 40 میلیون ریال به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.
بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت بیمار دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵ یا ۱۱۲ و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید