سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مسئولیت اجتماعی ما

مسئولیت اجتماعی،مسئولیت اجتماعی 2،مسئولیت اجتماعی 3

مسئولیت اجتماعی سازمان ها (Corporate Social Responsibility)، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان های بخش خصوصی در راستای حفظ، مراقبت و کمک به منافع عمومی جوامعی که در آن فعالیت دارند انجام میدهند. این حمایتها میتواند به اشکال مختلف چون: اعطای هزینه طرح های عمرانی و توسعه ای، کمک هزینه های تحصیلی، توزیع اقلام موردنیاز، حمایت از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و یا فرهنگی در راستای بهبود شرایط و افزایش سطح رفاه اجتماعی آن جوامع صورت میپذیرد.

موسسه خیریه بهنام دهش پور براساس رسالت سازمانی خود در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در جامعه، علاوه بر یاری رسانی مستقیم به این افراد و خانواده ایشان، با تکمیل و تجهیز بیمارستانها و مراکز دانشگاهی – آموزشی که به دلایل متعدد همچون پذیرش انواع بیمه، نرخ پایین تعرفه های درمانی و بعضاً رایگان حضور و فعالیت کادر علمی و مجرب از نظر اثربخشی و دسترسی به آنها برای بیماران راحت تر را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در اجرای فعالیت های مختلف اطلاع رسانی اعم از برگزاری کمپین های اطلاع رسانی، انتشار و توزیع بروشورهای آموزشی در جهت آشنایی آحاد جامعه با این بیماری و روشهای پیشگیری از آن، فعالیت های متنوعی را اجرا نموده است.

این اقدامات از طریق حمایت و مشارکت افراد حقیقی و یا سازمانهای مختلف اعم از غیردولتی، خصوصی، عمومی و دولتی در راستای پیشگیری، تشخیص زودهنگام و درمان بیماری مبتلا به سرطان اجرا گردیده که تاکنون نیز نقش بسزایی داشته است.

در این مسیر اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند در راستای مسئولیت اجتماعی و سازمانی خود موسسه خیریه بهنام دهش پور را از روشهای مختلف همچون: اعلام و حمایت مالی ماهانه از فعالیتهای عمومی و یا موضوعی موسسه از قبیل: تامین هزینه مورد نیاز دارو و درمان بیماران تحت پوشش موسسه، تامین هزینه تغذیه رایگان بیماران، تامین تجهیزات درمانی و مصرفی مورد نیاز موسسه، برآورده نمودن آرزوهای کودکان بیمار، حمایت از برنامه های توسعه‌ای و پروژه های عام المنفعه موسسه، استقرار و توزیع قلک بهنام در فضاها و در میان نیروهای تحت پوشش و یا سایر روشهای پیشنهادی در راستای ارائه خدمات آموزشی، اطلاع رسانی و حمایتی خود یاری نمایند.

در صورت تمایل خیرین و نیکوکاران گرامی میتوانند از طریق هماهنگی با واحد حامیان (22208797 داخلی 144) نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تعریف نوع همکاری مورد نظر و حمایت از فعایتهای موسسه اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید