سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

من ناصر حجازی هستم

من ناصر حجازی هستم

خبر کوتاه بود. ناصر حجازی، بازیکن و مربی شاخص فوتبال ایران در دوم خرداد 1390 براثر بیماری سرطان ریه در تهران درگذشت. برای دوستداران ایشان و طرفداران فوتبال، ناصر حجازی یک اسطوره بود و هست. او افتخار دروازه بانی تیم ملی ایران در دهه پنجاه خورشیدی، دوبار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، یک قهرمانی در بازی‌های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه داشت.

تهیه کننده این فیلم در گفتگویی اعلام کرد: زمان عقد قرارداد جهت تولید و ساخت مستند زندگی ناصر حجازی، با درخواست و تاکید سعید رمضانی (داماد و نماینده خانواده بهترین دروازه بان قرن آسیا) مبنی بر صرف بخشی از عواید فیلم در راستای امور انسان دوستانه، طی توافقات صورت گرفته با اینجانب و همچنین نیاز افشین کیا سرمایه گذار این فیلم مستند، قرار بر انجام این مهم شد که سرانجام این تفاهم نامه در روز گذشته قراردادی جهت تحقق این خواسته صورت گرفت.

در پی مذاکرات صورت گرفته، موسسه خیریه بهنام دهش پور در 20 آبان 1394 به عنوان اسپانسر معنوی مستند « من ناصر حجازی هستم » انتخاب گردید. امیر رفیعی تهیه کننده فیلم زندگی ناصر حجازی اعلام کرد: درتوافقات صورت گرفته مقرر شد بخشی از سود فروش این فیلم، صرف بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور شود. ضمن آنکه در تبلیغات این فیلم نیز اطلاع رسانی لازم درخصوص فعالیت های کلیدی صورت گرفته توسط موسسه خیریه بهنام دهش پور در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اشاره خواهد شد.

ایشان همکاری عوامل ساخت این مستند با موسسه خیریه بهنام دهش پور را ارتباط و تعامل خوب مابین موسسه و مرحوم حجازی و طی دوره درمانی در بیمارستان شهدا تجریش، حضور ایشان در یکی از برنامه های تجهیز منابع مالی موسسه در سال 1389 و برگزاری مراسم یادبود مرحوم ناصر حجازی با حضور خانواده ایشان در سال 1390 عنوان نمودند.

پس از درگذشت اسطوره فراموش نشدنی ورزش ایران، سعید رمضانی به نمایندگی ازطرف خانواده ایشان به دنبال راه اندازی بنیادی با نام ناصر حجازی در راستای همراهی با ورزشکاران و هنرمندان مبتلا به بیماریهای سخت و مشابه بوده است که در این زمینه توافقات اولیه ای را با مدیران موسسه خیریه بهنام دهش پور داشته است  که جزئیات بیشتری از آن بزودی توسط داماد خانواده حجازی اعلام خواهد شد.

تهیه کننده « من ناصر حجازی هستم … » با ابراز خوشحالی از همکاری با موسسه خیریه بهنام دهش پور، این موسسه را مجموعه خوشنام و معتبری دانسته و اعلام کردند: از همراهی های مادر بهنام دهش پور سرکارخانم لاجوردی به عنوان رییس هیات مدیره، سرکارخانم  لیلی رضایی مدیر عامل، سرکار خانم خوشخونژاد نائب رئیس هیات مدیره و تمامی پرسنل، فعالان و داوطلبین موسسه که نقش به سزایی در این همکاری دو جانبه داشتند، صمیمانه از طرف خودم و تک تک اعضای خانواده ناصر حجازی قدردانی نمایم و برای آنها در ادامه راه آرزوی تداوم موفقیتهایشان را داشته باشم.

برای اطلاع از اخبار و برنامه های نمایش مستند « من ناصر حجازی هستم … » میتوانید به نشانی www.nasserhejazi.name و یا صفحه NASSERHEJAZI در اینستاگرام و همچنین کانال رسمی این مستند telegram.me/NasserHejaziofficial مراجعه کنید.

amir2
شادروان غزل ابوالفتحی در کنار ناصر حجازی که متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از میان ما رفتند. در تصویر ناصر حجازی با صحبتهای خود به شادروان غزل ابوالفتحی جهت مبارزه با بیماری سخت سرطان روحیه می دهد. مهمانی موسسه خیریه بهنام دهش پور ، زمستان 1389

amir8

امیر رفیعی، تهیه کننده « من ناصر حجازی هستم … » در کنار شادوران ناصر حجازی، مهمانی موسسه خیریه بهنام دهش پور در زمستان 1389.

amir10

خانواده شادوران ناصر حجازی در مراسم و برنامه یادبود ایشان که توسط موسسه خیریه بهنام دهش پور در زمستان 1390 برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید