سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

هستی جوان 29 ساله

هستی جوان 29 ساله،هستی جوان 29 ساله 2،هستی جوان 29 ساله

هستی جوان 29 ساله ای که از سال 1393 مبتلا  به سرطان هوچکین می باشد.  براساس تجویز پزشک معالج لازم است طی چند دوره و تا مشخص شدن زمان پیوند، اقدام به مصرف  داروی Adcetris نماید، هزینه هر دوره خرید دارو معادل 170 میلیون ریال می باشد.

او به تازگی ازدواج کرده است و به همراه همسرش با هزینه شخصی، حمایت موسسه خیریه بهنام دهش پور و سایر موسسات خیریه توانسته اند تاکنون بخشی از هزینه خرید و تزریق دارو خود را برای پنج دوره تامین نمایند ولی برای ادامه این مسیر نیازمند حمایت و همیاری شما نیکوکاران گرامی هستند.

این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه داروی گران قیمت و خارج از حمایت بیمه او برای دوره ششم  به ارزش 70 میلیون ریال به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

همچنین شایان ذکر است که هستی همچنان برای ادامه درمان و دوره های باقیمانده نیاز به  حمایت و مساعدت ما و سایر موسسات و شما خیرین عزیز است.

کمک کنم الان

 بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت بیمار دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵ یا ۱۱۲ و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

 ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید